Reactive hepatitis

L'hepatitis Reactive si difiere di l'hepatitis normale chì si sviluppa contr'à un fondo di ogni malatia di u viaghju gastrointestinali, o un altru sistema. Stu tipu di danni di fegaghju ponu necruscite centru finu, ma questa mota d'hepatitis pò esse trattata megliu megliu di u virus o l'hepatitis tòxica.

I sintimi di l'hepatitis reattiva

A causa cumuni di l'hepatitis reactività nessimuli sò tali malatii:

A solitu, l'hepatitis hè asimptomaticu, o carattarizata da signa caratteristiche di a malatia chì u provoca. In ocasu, i pazienti anu ancu sentenu pesadizza in u hipocondariu in direzzione è nuvuli ligle. U amarbilde di a sclera di l'ochji è a pelle, per regula, ùn hè micca occultatu.

Trattamentu di l'hepatitis reattivu

L'hepatitis reactivata chronicu ùn pò esse micca scunfitta finu à chì a so causa hè neutralizzata. Dopu chì a malatia di a pruvucatoria rinfrisca, u fogghiu ricuperate assai rapidamente. Ci hè questione chì u trattamentu speciale di l'hepatitis reattivu ùn hè micca riguatu à tutti. In i situazioni severi, i prucessi per a purificazione di u sangue di u fieru è i medicazione di l'hepatoprotector sò prescritti.

Un rolu impurtante in a terapia di ei malatie gastrointestinali chì causaru l'epatite è l'hepatitis più reattiva hè datu à a dieta. U pachèndughju deve esse abbandunatu l'alimenti grasi, piccanti è salati. Ùn hè impastatu di manghjà affumicate, fritto è fritto, cioccolatu, coffee, alcohol. A megliu scelta hè una dieta basata nantu à ligumi, frutti, cereali è prudutti di latti. Hè desirabile à aderisce a règule di alimentazione sana è in u futuru - questu aiutà à escludiri a pussibilità di recidivazione.