Rabbit Mikksomatosis

Finu à l'anni cinquanta di l'ùltimu seculu, l'agricultori di cuniglia in Europa quasi ùn sapianu chì hè una myxomatosis. Dopu à u 1952 un paru di cuneggi infettati hè stata liberata vicinu à Parighji, sta infizzioni infatola triunfante cumincià à marchjà in u mondu cuntinente. À u principiu di l'anni 80, principia a petra maschera l'animali affettati in l'URSS.

Chì hè una Misgicomatosis Rabbit Disease?

L'epidemica di sta malatia infizziosa hè causata da u virus Poxviridae. A Mortalità in l'econumia di i cungiate spessu a righjunghji u 90%, è questa mossa si deve esse presa seriu. Spreads via respiratoriu, per cuntattu, inventariu, mani. E ligami, mosquito, mosche, piougene o pulgi portanu. Hè casi impussibule di isolà un animali sicku, è l'infizzioni persiste durante casi set mesi in insetti.

Rabbit Minkomatosis - sintomi

Solu 5 o 7 ghjorni dopu a muzzicurari di l'insettu infettatu, i primi signali di a malatia aghjunghje. A cunghitivitis serulenti purulenta provoca edema di e tinglanti, spessu partenza un nasu di rinfrescanti è face rispittà difficult. In l'area genitale è in u capu i tumori sò furmatu, u male face a soffrenu di a inflammazione di i testi. Cù u cursu veloci di a malatìa, quasi sempri l'animali morse è ùn pò micca trattatu. In un altru forma, i noduli characteristice nantu à a testa, u zitellu è di l'ochji, chì diventenu in edema, l'ochji emagini. Cones praticamenti a gira a testa in una piccula bola. In ocasioni, sti cambiamenti diventenu riversibilità, è dopu à u tormentu u rabbit survive.

Cumu tratta a myxomatosis in cuniglia?

Edema hè casi impossible cura, sopratuttu si a maladie hè già cuminciata. I pacienti sò spessu ghjubilati, è i carcasi sò incusciati, affirmannu a quarantine in questa zona. In petite fede privata, pruvate trattà animali cù l'antibiotici in cunglisa cù immunostimulanti, ma in grani agricultori ùn piace micca u piacè. Apply injections of Gamavit (2 ml), subcutanale Fosprenil (1 ml), bevande Baytril (1 ml per 10 kg duie volte per ghjornu). Truvate e ferite cù tinta di iodine è mantene e cunegghi malati in quarantineu durante almenu 3 mesi.

A vaccinazione di cuniglia da iposizzioni

A prevenzione di myxomatosis in cunegghi inclusi l' assistenza privata è i medii sanitarie è ienichi, ma questu, cum'è per limità u cuntattu cù l'animali o di e persone di l'altri pupulazioni, micca sempre l'aiutu. U principal modu per evità una sfurtunata perchè hè solu una vaccina timosa contra a myxomatosis in rabbit. A vaccinazione cù a cepa B-82 crea immunità stabile in animali per un 8-9 mesi. Avete bisognu di passà dui volte, a prima volta à l'età di 28 ghjorni, è dinò in 45 ghjorni. A revaccination hè fatta in trè mesi. Avà u ghjornu di u seculu ghjornu a droga principia à travaglià, formando una immunità. Hè megliu cumenciu a vaccinazione annuali in a vostra famiglia in March.