Principessa di l'Arabia Saudita Dina hà numinatu capu editore di Vogue Arabia

Dina Abdulaziz, a mòglia di u figliolu di u rè Abdullah di l'Arabia Saudita, refuta u mitu chì tutti i donne arabi anu purtatu un velu. Per Dina hà stata furzata l'estatus di una sola leone seculare è di stile. Pò esse vistutu in a prima fila di una manifestazione di moda passeghjendu à e carrughji di e città europei in i tragetti di e più recente colti di e più ricerche di marchesi è discendu interminabilmente in novità di moda. Questa passioni per a moda hà ghjucatu un rollu decisivu à sceglie un modu di stiliu è, cum'è diventò quandu oghje, in a so professione.

Da u blogger à i editori

Ogni omu sapi chì a principessa di l'Arabia Saudita hà longu scritta nantu à e tendenzi di a moda in u so microblogu. Inoltre, ella guida a so colonna in Style.com è cumunicà cun parechje famosi disinazioni. Quandu l'edituriale di Conde Nastale hà dumandatu à dumandà a bisogna à intrinu in u mercatu arabu cù u Vogue brillanti, tutti criditevanu chì ùn saria micca fàcilu elettu un candidatu per u postu di editore in capu. Hè da quì chì a gestione di a compagnia hè stata cun l'idea d'offre sta postu à Dine Abdulaziz. Ma quellu chì ùn hà pudendu avè avutu prevessu chì a princesa avà prublema immedata. In a so entrevista cù u Financial Times, Dean hà riferitu nantu à a so data:

"250 milioni di pirsuni viranu in paesi arabi. Queste persone ùn hà mai avutu una rivista maravigliosa è necessaria cum'è Vogue. Hè u tempu per annunzià stereotypes. "
Leghje ancu

A rivista hè prestu prestu in e magazzini

L'amministrazione di a casa di publicazione Condé Nast hà decisu chì u glossu di Vogue Arabia prima esse liberatu in a versione elettronica. Pudete ancu esse vistu da settine di u settore. Ma a versione stampata di l'abitanti di u mondu arabu si truvà nantu à e spianati un pocu tardi - in a primavera di u 2017. Segnulazione di stampa di Condé Nast, chì pubblicò in u so situ web, i lecturi seranu caputi di leghje 11 i numeri di Vogue Arabia annu.