Piscicultura di piscicani in Bjarnarhobne


In a parti occidentali di l'Auropa sittintriunali, in a so cima di u mondu, u paisolu di u paisaggiu, ma cusì cusì bellu, hè locu locu. Questu hè un veru paradisu per i turisti chì anu visitatu parechji paesi è vulete vede qualcosa inusual. Unu di i locu turisticu più famosu in questa regione hè a boscera di Tiburtida à Bjarnarhobne, chì hè ciò chì avemu dicu in più dittore in u nostru articulu.

Ciò chì vede?

A furmazione di i tibaghjuli hè u produtore principalu di u khawkarl, u platinu naziunale d'Islandese, chì hè a carne scurciata di u canardu polari cunzatu da l'antica vittoria. Hè nutate chì u gustu di sta curiosità culinaria hè assai specifica è luntana di tutti quelli. Tuttavia, vi vale a pena pruvà, in particulari, postu chì pudete fà facete ghjustu in u museu, chì, in fattu, hè cunsideratu l'attrazione principali di Bjarnarhobna.

Duranti a visita, ùn pudere micca solu l'acquistare di a storia di l'urìggini di stu platu inoriu, funziunalità è secreti di a so preparazione, ma vede ancu e antichi battelli di pesce è ogni tipu d'engrenaje per catturà i tibati. In generale, un divertimentu cusì impugisce micca solu per l'adulti, ma ancu per i zitelli, chì puderanu dedicà l'ore per esaminà tutte l'exhibitu unicu di u museu.

Cumu ghjunghje?

A farma di pisciculi in Bjarnarhobne hè situata in a penisula Snaefeldsnes , solu 20 km da u paesi di Stikkishoulmur . Pudete vede quì da a capitale di l' Islanda solu da u carru privatu (u tempu di viaghju duve più di più di 2 ore). Per arrivà à a penisula, deve esse chjappà un barca di prupietà o ricerche una scursioni à una di l'agenzii di viaghju lucale. U prezzu di visità u museu hè 1100 IKS per adulti, i zitelli sò liberi.