Perchè u periodu menstruali?

Parechji duminii spessu di dumandà una pregunta, chì tocca à quessa chì sò longu periodi. Intendemu di trattà cun stu fenominu, è cunzidira quandu una longa durata di a menstruazione pò esse un signu di una violazione, è quandu - un fenomenu normalu.

In quale casale hè u periodu più longu di un mesi normale?

Prima di parlà da perchè annantu mensu, è chì ci hè necessariu di fà, hè necessariu di dì chì in certi casi stu fenomenu pò esse a norma. L'esempiu cchiù cumuni, quandu ci hè una situazione simili, pò esse un periodu di pubertà. Hè in questu tempu chì u travagliu di u sistema hormone hè agitu, da questu chì a prima menstruazione pò esse più longu in durazione. Hè nutate chì l'ambientazione di u ciclu menstruali pò piglià 1-1,5 anni. I fatti di supra è hè una spiegazione di perchè u primu mesi di l'adulescente sò longu.

A secunna causa più cumuna, quandu a durata di a menstruazione hè di 7 o ancu 10 ghjorni, pò esse un climax. In questu casu, a situazione hè a reversa di quella scritta prima, i.e. l'estimizazione di u sistema hormone si produveru, a sintesi di l'hormone sessu minimale, chì hè riflittutu à l'aumentu di u numiru di i ghjorni menstruali.

Qual'è altri motivi di a menstruazione duranu duoppu assai tempu?

A spiegazione principali per quessa chì u periodu menstruali hè longu è à u listessu tempu "smear" hè un ciclu menstruali irregular. A su volta, ci sò assai motivi di sta situazione: a misurazione di u fondu hormone, malatie ginecologicu infflamatoriu, infezzioni di u genitali, i prucessi crònii in l'organi riputtivu.

A maiò spessu, da i raghji supraniunale, un incrementu in a durata di u flussu menstruu porta à fallimentu hormone. In questu casu, com'è regula, ci hè una diminuzione in u livellu di progesterona, chì hè normale è respunsabile di quistà l'altimenti meniali.

Un fenomenu simili, quandu ci hè una crescita di a durata di a menstruazione, pò esse osservatu in malati ginekoloogichi. Cusì, per esempiu, tali viulenza cum'è disfunzione di l'ovari o neoplasmi benigni in l'organi riproduttivu, ùn passanu senza traccia à u corpu femminile, è guasi sempre accumpagnatu da una violazione di u ciclu menstruali in i so diversi manifestazioni.

In quale casu, micca nant'à a malatia, pò esse un incrementu in a durata di a menstruazione?

Dopu avè esaminatu parechje malatie è trastu chì guverna à un fallimentu di ciclu, aghju avà per esse cusì per chì i menzu mensu più di 10 ghjorni.

Allora, prima di tuttu hè necessariu di riguardu à a cunsiguenza di stu prucessu di prenu. Hè postu quellu chì spessu novi mamis chiantunu à u ghjinògliu chì a menstruazione dura dapoi 10 ghjorni. A cosa hè chì dopu à l'apparenza di u zitellu, u corpu di a mamma hà sottuponatu una riurganizazione completa di u sistema hormonal: u nivellu di progesterone diminuite, a suntesi di prolactina aumenta, è cusì. Chistu si spiega perchè e ghjovani omini dopu l'entrazione di longu mesi.

Inoltre, un incrementu in u periodu di a menstruazione pò ancu esse dopu dopu un spegamentu spontaneu. Tali casu sò ancu accumpagnati da un cambiamentu cambiamentu à a cuncentrazione di l'hormone in u sangue, chì, à u turnu, hè riflettatu in u ciclu menstruali. Stu fattu hè una spiegazione di perchè a donna hà un pezzu di tempu dopu à l'abortu.

In ogni casu, hè necessariu di distinguish e distinguishte dui fenomeni diffirenti - u pruduttu mensuale è l' hemorrhoid, chì ùn hè micca raru dopu l'abortu. Se u voluminu di sangue dispensu hè cusì grande chì una donna hà da cambià u padru di i sanità quasi ogni ura, avete bisognu d'urdinà cercà aiutà medica. Chances son grandi chì questu hè un svinimentu uterine.