Per shopping in u centru di Mosca, Jennifer Lopez hà spentu 2,5 milioni di rublime

Una famosa cantante americana è l'attrìlla Jennifer Lopez hà travagliatu recentemente in a matrimoniu di u figliolu di Mikhail Gutseriev, un billonariu Russu ben cunnisciutu. Dopu u so discorsu, a stella decisa di andà in shopping è andò à Stoleshnikovy Lane per questu scopu.

Jennifer hà acquistatu elementi exclusivi

In l'ultima visita à a capitale di Russia, a stilla americana hà realizatu acquistà in AIZEL boutique. In questa ora, Jennifer hà dicisu di ùn esse limitatu per elli. In AIZEL hà cumpratu un ghjudicore è u pantalone da Michael Kors, u ghjallu Marc Jacobs è un capeddu di Nina Ricci. In ogni casu, u cantanti ùn ùn firmò micca quì, è hà cuminciatu à ricusalli u so vestitariu cun vestiti di Veronique Branquinho è vistutu da No.21, ufficiu Anthony Vaccarello è Emm Kuo clutch. A strada, in questa tenda a stile passi da duie ore è u so patronu, cù quale u cantante hè familiar, chjusu in a boutique per ella. Allora Jennifer intrì in a tenda Christian Louboutin, induve hà acquistatu 2 sacchetti è 6 parigli di mantellu. È finu à a fini, u cantanti fighjenu in a boutique Charlotte Olympia, induve ellu hà sceltu parechji parigli di mantellu è 2 sacchetti. U prezzu di tutti i bè cumprati da Jennifer Lopez hà vinutu circa 2,5000000 errubili.

Leghje ancu

Shopping per parechji cintunari mila dolaru hè normale

Un stanghi di 46 anni di stile mondiale pò fà fà fà facili micca a cummerciale micca di un milionu rublu, perchè solu per un discorsu à a tola di un billonarique Russu, hà ricevutu 1 milionu d'euros. A data, a so capitale hè più di 300 milioni.