Paleta ceramica

L'arti culinariu hè una materia delicata. Hanu a voglia di dì chì quantu parechji appartamenti sò inventati per aiutà i chefs è e donne senzanti? Casas, fritte, cunchitti è cuscini cun un revestimentu di varii materiali aiutanu à preparanu platti diliziosi è sani. Avemu avemu da annunzià di una panura ceramica - quale sò l'avvanzi di questa mostra di utensili di cucina è, sopratuttu l'impurtante, cumu l'usanu bè.

Funzioni è e prupietà di certi pani

Prima di tuttu, avemu nutatu a cumpatibilità ecologica di quelli platti. In un pezzu fattu di a ceramica, pudete sgurà preparà un alimentu è assicuratevi chì hè veramente bellu per a vostra salute.

A resistenza ghjuleva hè un altra venta di stu materiu. Pudemu soprappiante temperatures à 450 ° C! In un pappagallo ceramica resistente à caloru, pudete puru preparalli qualchi platu in u fornu.

In questu casu, a superficia interna di i pezzi ma ponu esse l'oliu (per esempiu, quandu culle vetera culinaria in u fornu ), è aghjunghje l'acqua à u minimu, perchè ei ci sò a pruprietà di u bonu flussu di l'aire è impiigà, è da rinunzià l'acqua.

Pudete aduprà un pezzu ceràmicu ùn solu per aghjunte vechja è carne, ma ancu per preparà i primi platti. Borscht, cottu in una panna, à u gustu ùn diferene micca di coccu in un veru forchetta russa. Pruvate è avà a valuta!

A causa di u fattu chì a ceramica ùn si ponnu micca tastà cambiamenti di temperatura, hè cunsigliatu di ùn mette in un forno caldo è, à u cuntrariu, piglià à una superficie fridda.

Ùn ognunu a sapi di questu, ma a ceramica hè un materiau excelente per almacenà i prudutti. U lìccu in una piccula cassetta ùn hè micca aghju à pocu di ghjorni, è in a farina è i cereali, l'insetti ùn cumincianu micca.

Ma à u stessu tempu, u pignattu cerale, cum'è l'altri tipi di platti fatti di stu materiu, hè distinitu da a so fragilità. Ancu cun un impattu chjuccu, pò crack o crack, perchè deve trattatu i pezzi ceramichi cù cura quant'è possibili.

Cume l'appiccicare ceramica.

I règuli per uttene stu utensili sò simuli è cumprèvuli: sottu osservatu, vi farà prolongà a vita di i vostri platti è u piacè di usalli: