Museu di storia di Trinidad e Tobago


Trà a varietà di l'istituzioni storichi è culturali da a cità di Port-of-Spain (a capitale di a Republica di Trinidad e Tobago ) destaca specificamente u museu di a storia di Trinidad e Tobago. Hè vogliu à visità tutti i turisti chì amanu a storia è volenu sapè quantunque possibili da a vita di stu paese exotic, ma bella è interessante.

Storia di l'ocurrenza

U museu hè stata fundatu più di quattru anni - in u 1892 è hè chjamatu Queen Victoria Institute. Questu hè dovutu à u fattu chì apreziu una istituzione culturale direttamente per celebrà l'anniversariu di a Queen Victoria.

Trinidadia è Tobago fu in questu tempu una culonia di a Gran Bretaña, è in tutti i regioni chì eranu sottu u cuntrollu di u regnu è includeu in a Commonwealth, l'uggetti culturali è creati in ogni locu per conserva u patrimoniu storicu.

Chì pudemu vede?

Oghje, u museu hà più di decemila exhibiti unichi, chì permettenu di rinsignà a storia di Trinidad e Tobago, Britagna è u Caribe entieru.

I esibiti sò spartuti in parechji palazzi tematii:

U museu di Trinidad e Tobago, chì hè ufficialmente chjamatu u Museo Nazionale è a Galeria d'Arte, hè dettu una missione speciale, chì hè di purtà à i cuntimprizii è i discendenti a storia di l'statu, per dì chì a repubblica insulana hè stata creata è sviluppata.

Cumu ghjunghje?

Prima di tutti, venite à a capitale di Port-of-Spain , è andate in Frederic Street, 117. À questu indirizzu, à prossimu di u Parc Memoriale , stu museu interessante è interessante si trova.

Apertura

U museu hè apertu da u marti à u sabatu di 10 à 18 ore, domu da 14 à 18.