Mews d'Arizona

Biografia

Biografia di Arizona Muse hà iniziatu à u 18 settembre 1988, quandu una charming girl appare in a cità di Tucson, Arizona, in onore di quale ellu era chjamatu. A so mamma, chì da u destinu hà truvatu in i Stati è cunquistata da i spiaghji di u desertu di Sonora, hà decisu di dà a so figliola. A zitella, perchè per un pezzu tempu, s'addunisce à a so, ma in a profonda avia sapendu chì quandu un anyore cun l'aiutu ch'ella seguramente hà riesce.

Sognu

L'Arizona hà sempri sognente di seguità à i passi di una mamma, un mudellu chì, da a zitella, infundia à a so figliola un bon gustu è sensu di stile. Trascendi à e repertorii di a moda, imagineghja chì un ghjornu stessu puderia spusà à stu misteru di a bellezza è l'incantu, è i mudelli più famusi di u mondu pò esse ghjilosu di ella è l'ugguali.

Di sicuru, prima di diventà un mudellu famosu, Arizona Mews era sempre assai luntanu. E solu dopu chì finiscinu i so studii, l'stella futura, chjamata da parechji, cum'è Zoe, avianu nutatu à a so decisione di travaglià nantu à u podju.

I primi passi da a catamaran

E in u 2008, à nimu chì ùn anu sapiatu, una donna longa capucina cù l'ochji verdi in u so primu starred per a re maghiore Revue de Modes francese da u famosu fotografu Thierry Le Gu è in u stessu annu, in u ghjugnu, a so imagine adornata u novu di a rivista Allure. Ma un annu dopu, l'Arizona avia avellu aduprà à a fini a so carriera, chì avianu principiatu, per via di a "situazione interessanti". In u stessu annu hà dettu nascita di u figliolu di Nikko, pensendu chì ùn turnaria mai ritornu à u podju è ghjucatu i so jeans favorito, crede chì avà avà ùn averia micca in ellu.

Ritorna

Dunque, per tutti, era una veru sorpresa, quandu, dopu à un annu, in una forma sclusiva, cù una cintina finita è u stinettu, ma digià una bruna cun un haircut di corta, l'Arizona reappeared in u podju. Hè a prucessione triunfali in a industria di a moda. Proposti per participà à i spettaculi, prisentanu in magazines caiu nantu à u mudellu cusitendu cun l'altri.

U modellu participò à u catalogu di moda di Urban Outfitters, seguitatu, cù u so figliolu, in una photo shoot for British, French, Chinese, Americana è Vogue italiane, è participà ancu in una quantità numerosa di modelli di moda da i più famusi disinfettori, inclusi Herve Leger, Marc Jacobs, Proenza Schouler, Narciso Rodriguez è parechje altre marchi. In u settembre di u 2010, Arizona Mews hà apertu è chjusu i spettaculi Prada, chì hà cambiatu globamente è ella, è u restu di a so vita.

Stu rogheru mudellu hè statu filmatu da Paolo Roversi è participà à i studii di Miu Miu, Kenzo è Rochas in Parigi. Firu cuncordatu cun Yves Saint Laurent Cosmetics, è in parallel hà participatu in e cummerciale Magazine Cover, Ferretti, Jil Sander Navy, David Yurman, Matthew Williamson, Isabel Marant, Fendi, Nina Ricci è Karl da Karl Lagerfeld.

U successu più longu

Allora l'aspittavuta aspettazione hè ghjunghjela à l'Arizona, è hà sguassatu tutte e so aspetta ghjustu. In a lista di i mudelli più famosu di u mondu in u 2012, hà avutu u 5 u postu, è in gennau 2013 hà cullatu di più di altre passu, u terzu, sicondu u mudellu models.com.

Oghje Arizona Muse cunteneghja cunquistà i podiosi, per esse eliminati in novi prughjetti è hè abbastanza pussibuli chì u ghjornu oghje prestu quandu sarà u mudellu più frequente di u mondu.

Persunali

In a so entrevista, l'Arizona Muse spessu spetta à quandu ella dicia di andà à u podju di novu, ma cun un zitillùcciu in i so bracci. Cum'ellu hè statu difficiule per primu tempu per fà una carriera è toccu à tempu à u figliolu, ma sentenu respunsabile di a destinazione di u zitellu, a zitella ùn rinuncia, ma truvò a forza per sopr'à ogni difficultà.

Avà stu supermodellu hà assai per sentu happy - un figliolu benamatu, una carriera riescita, l'amori, ma ùn sianu senza stà. Avanzate in u so vede cum'è u significatu di a so vita.