Mel Gibson criticò l'oti di Oksana Grigorieva è a chjamà una prostituta

Mel Gibson è Oksana Grigorieva, anche per a famiglia di a so figliola di 6 anni, ùn puderete micca scurdà di insulti mutuale è dichjarà una tregu. Dopu l'altra ghjurnata, u pianista di 46 anni di l'ultima addivò per a sperenza di ricunquistà i milioni prometiti da l'attore di 60 anni, un novu scandalu spira.

Lustru bustu

Angry Oksana Grigorieva hà dettu novu à scopre l'ex-amanti ùn era micca in u megghiu pianu, dà publicità à a so invucazione obscene. A retazione hà una trascrittu di e audiovisivu di a conversazione telefona entre Mel è Oksana.

U cunflittu hè sorghju da u pettu di una donna chì, in prima affascinata, è dopu abruptly perde a so scusa per l'stella ex novio.

Non cum'è un omu

Gibson à rivolgiò a mamma di a so mamma per mentre nantu à a prisenza di l'implanti in u so pettu, anche ella ella insiste in a natura di u so bustu. Allora accuminciau a reprochari Grigorieva per l'amadori.

Cumplicitamenti, in termini obscene, Mel dice chì i so peccati si trovani grossi, in particulare Oksana si mette nantu à a robba sicondu a figura:

"Sò stupidi. Sò enormi, cum'è Vegas, invece, voi stati straggiati.

À u listessu tempu chjamà Grigoriev una prostituta, pruvucendu perverti:

"Vulete affaccà una prostituta. Sì vi sò brusgiatu di rapitu, hè tutta a to curpa. "
Leghje ancu

Ricurdate, a romanzu Gibson è Grigorieva era luminosu, ma assai fugace: a coppiu accuminciau a datà in u 2009 è spedite in 2010. Oksana riiscì à dà nascita à a figliola Mel, a Lucia è averebbe ricevutu $ 15 millioni di indemnità, se ùn fendu micca scunfitta, infurmazione nantu à l'attore.