Massimo Dutti Spring-Summer 2013

Clàssici in vestiti ùn sò micca solu pienghjuli avicanti monotomi, ma dinò cusì cun un fattu glamorisimu uriginale cù un glamour especial chì sò còmpiu è piacevule à wear. A cullizzioni di Massimo Dutti Spring-Summer 2013 hè una cunfirmazione perfetta di questu. In e tradizione di sta marca - robba classica noble d'alta qualità, mentri pussede u listessu stile è capelli. Ci hè ancu siluettite classica, elementi di tendenzi di a moda, robba informale per ogni ghjornu, è una robba di u weekend elegante. A robba di Massimo Dutti sò e cose chì viaghjanu à i persone cun u gustu eccezziunale, chì apprezzate l'eleganza, a praticità è a qualità, è l'individuali.

Principi caratteristiche di a racolta

A nova coleta di Massimo Dutti 2013 hè esercitu in cumplessu cù tutti i più boni tradizzioni di sta marca. A campaña Primavera-Estiu di a marca hà cumprata in u stessu i funziunità più interessanti, eleganti è stylish chì anu vistutu cù questa etichetta, à piglià tutte l'evoluzione di moda di sta stagione. A cullizzioni di Massimo Dutti in a primavera di u veranu di u 2013 includenu i fille è masculili, à dì:

Inoltre, a cullezione Massimo Dutti primavera-estiu 2013 include i scarpi di l'omi è di e donne (i scarpi, calzari, sandali) è si cumplementa da una linea di l'accessori stylili, cumprese borse, embragnati, lunettes.

L'arti combina a modi muderni muderni è a cunzistenza di i classichi è l'eleganza - una fattura particulari in a nova coleta di Massimo Dutti - vistiti, ghjunti, capelli, camiceri strappeddi stiloso è elegante, è in u stessu tempu, senza recite à l'aiutu di colori grillanti, dati spettacori è pretentieux kroev. I culori principali di a cullezione sò bianchi, mustarda, marroni clara, crema, blu scuro, blu arghjentu, nìuru.

A marca spagnola Massimo Dutti hè un esempiu vivu di vistimenti è d'accessori chì si aghjunta à i canonichi di i classici tradiziunali, mentre enriching è a migliurà, introducennu una "brisa fresca", ma senza cambiassi elegance.