Maschi da tagliola

Oghje spessu chì l'azzioni più impurtanti simplici aiutanu à mantene a bellezza è a ghjuventù. Maschi di caribera - una di elli.

Chì ci sò e benefici di caratteri perciuti?

I pruprietà di sta pianta, chì parechji avemu cunnosciutu solu per i so qualità gastruca è gustativi, sò assai utile chì u pratiche pò esse usatu cum rimediu esternu. Eghjugini è i purificazione, tonificazione, nutizie di a pelle - sti qualità di a pianta aiutanu à fà a pelle di a faccia assai più liviana, migliurà a circulazioni di u sangue, è anchese ancu liberatu di l'acne, allisate finissimi arruganti. Tuttu ciò hè dovutu à u fattu chì u paniulu cuntene l'olii essenziali è un cumplessu di i vitamini. In particulare, hè riccu à a vitamina C, chì quandu l'appiicazione à l'esternamente aiuta à rinfurzà i mura di i navi è illuminava a tela, è u seleniu - una sustanza anticarcinogene. A pelicula, chì cuntene elementi inflamatorii (acne, acne), hè trattatu bè cù maskeri da u pratiche per i so proprietà bactericidi.

Cume una maschera di u pilone?

A machina blanchissante di furmagliu hè fatta da quessa: hè bisognu di sfraccià u verbe chì u zucchinu hè furmatu, mettite una cullizzioni sopra di ciabbi picurinu cù una cucinara di iogurt o latte crustatu. U mistu resultanti deve esse appiicatu à a faccia è dopu à 15 minuti lavbe l'acqua fresca. Comu u risultatu, pigliate una pelusa limpia è liscia. Se applicate a più mascara in modu rigulari, aiuta per l'eliminazione di i manichi di pigmentazioni è significativamente ghjustu a pelle di a faccia.

Moltu bè per a mascara di a pelle seca da crema agria è perchjolu. Aiutà ùn solu per ridivà i surdici, ma dinò di puderà l'attraversà a pelle di u pezzu in u clima. Sta mascara hè indispensabile dopu una longa stonda in u sole. Hè fattu cume seguenti viaghja: i foglie piccati è tippi cunghji sò mischiati cù una cucinara di crema agrume, postu chì a mutazione si applica à a faccia. Rinvule cù acqua calde.

Maschere di cavallucci per l'ochji vi aiutavamu prima sùbitu di i sinistri di fatica, a moisturizar è nutriscia a pelle di e tagliole. Ci hè parechje modi per l'usu di u pilone per l'ochji.

In u primu casu, hè bisognu à sfracicà è, impannillatu in gaza, per formar una compressa, chì deve esse appiicata à i parolle. L'autra opzione hè di mischjianu una piccula tacca fugliale cù un pochi pezzi d'oliu d'oliva è appliice a cumulazione resultanti à a pelle à l'ochji. Dopu à 15 minuti, rinite.

Avà sapete cumu fà una maschera da u pilone, è ancu sapete chì sta pianta pò esse usata no solu com'è cundimentu.