L'ordine di u ghjornu di u natuvulu

U schedariu per u zitellu hè u regnu sicondu chì ellu viaghjà dopu à a dimissione di l'ospitalu. Still Academician I.K. Pavlov pruvò chì u regimenu hè a guaranzia di a fisiologia umana normale. In casu, u cumpletu cù l'accuratizza à u minutu ùn deve esse a basa di cura di u zitellu. Hè assai più impurtante di esse capace per esse quellu chì u zitellu hà bisognu à un tempu o un altru, hà custruitu a rutina di u so ghjornu d'accordu à un pianu apprussimatimu.

Sicondu i pediatri moderni, a rutina di u novu ùn deve micca attaccata à u cuncettu di rigorovernu riguardu - hè abbastante per edità un ritmu di vita di u ghjornu. Questu significa chì ogni ghjornu per u zitellu sò ripetuti una certa sezione d'azzioni, chì u tempu di esse cumpensatu ùn hè micca determinatu da u regnu astrattu, ma da i desideri, i bisogni e l'abilità di u zitellu è a mamma. Serà più faciule per a mamma è u zitellu. Ùn hè micca cusì terrible si un zitellu dorme a media ora dopu o cammina prima di l'usu. A cosa principalu ùn hè micca di disturbà u ritmu.

I primi ghjorni di una casa novu

U statu di u natuvratiu dura finu à a fine di u primu mesi di vita. Duranti stu piriu, cum'è fisiuloghi chì credi, u zitellu deve esse torna 4 volte à u ghjornu. Impormissivu devi esse tranquillità. Da i primi ghjorni di vita, a mamma devia riparà l'accua di migghiara di svegliate cun un bon animo. Dopu ogni nutizie è cambià a robba, avete bisognu di ritruvà u tempu per una tranquillità tranquilla di u zitellu, chì pò esse u so zitellu in un cunvalu o nantu à una scializzazione, è micca solu à mani di a mamma.

Puderanu u zitellu avisso duveru dopu chì ellu ùn era più chè 40-60 minuti. U natuvuru hà bastatu di questu tempu per esse stancu è vulemu dorme torna. Di solitu, quessi migghiuridi necessitanu aiutà à a so sughjornu, chì pò esse di coppicari o pezzi, scavalcannu in cradle . Oghji ghjovani ùn anu micca accustomatu à u zitellu à muvimentu in i so mani, quandu l'usu puderia acquistà un postu, è dopu à trè mesi, u zitellu ùn pò dorme senza movera di malatie, chì turnarà a mamma in un servitore. Ogni uperazione di 4 i ghjorni di u so sonnu di u culleghju duie dura solu una ora è ura. Se u zitellu durmiu minima à 30 minuti, un tali un sonu ùn passava à u so benefiziu, è u prossime prossime di u sonnu deve esse aumentatu, è u periodu di vigilia hè aggratu.

Allora l'ordine appuntu di u ghjornu di u zitellu di u primu mese di a vita hè stata di i seguenti blocelli:

Modu alimentariu di un novu

A nutizzia di nascita hè necessariu quan sentenu fame è permettenu a so mamma sanu capisce cù u so chiancinu. In seguitu, i medichi necessitavanu chì i zitelli pianu micca più spessu chì tutti i 4 ore, ma hè issa permessu di un regimentariu (o flexible). Hè impurtante di pudè esse date dopu chì periodu di tempu u fogliu hè spessu di famu, è pensanu à intervalli cusì precisamente. Sì si cumencia à chianciallu, ùn mancu immediatamenti à cuddà cun ellu è dà un pettu o una buttiglia cun una mistura. Chì l'anziane intente dorme.

Per alimentà u zitellu hè necessariu solu quandu ellu hè prontu à manghja abbastanza per saturà, è micca una piccula parte per sùbbutu adurata ad à a so mamma. Ci hè chì a cume principalu ùn ùn abituà u zitellu à parechji portali è intervalli troppu curtamente di ingressu di alimentazione, postu chì questu in affettu negativamente u so sonnu, è ancu di più in u pesu. Se vi cuntenenu a quistione di quantu parechji traghetti è di ghjornu, a risposta hè simplicemente simplica - quant'è tanti volte quant'è parechje volte riceve oghje.

Modu novu Natubu - dannu

Parechje ci credi chì un banyu di un novu ogni ghjornu hè preghjudiziu. Questu hè u più restu di u passatu suvieticu. Hè chjaru chì qualchissia chì sburdà i mussulugichi, rilassate, purifica a pelle, aiuta à aduprà l'intrudutamentu di calore normalu. Hè per quessa pudete bagnate un zitellu ogni ghjornu, se ci hè questu opportunità. Ùn ci sarà micca dannatu di questu.