L'esegue "Hobbit" Evangeline Lilly hè divintata mamma

Evangeline Lilly, chì starred in L'Antu Hindu, in a serie Lost, a cassetta Hobbit, per a seconda volta divinni una mamma. A data precisa di u nascita, u sessu di u so zitellu ùn hè micca statu infurmatu, ma hè cunnisciutu chì u natuvulu nascita prima di u terminu; dopu à tuttu, u 36 anni di u Canadianu è u so civile Norman Kali hà da esse aghjuntu à a famiglia micca micca prima di novembre.

I battelli di u'ullu di Lilly

I paisani novi fendu micca fà affirmazioni. U publicu hà aprì à a nascita di l'attrice grazia à i paparazzi chì a pigghiaru in Hawaii.

A bellezza hà apprezzatu una sera di a vista in una biulogica spettaculosa è pareva maravigliosa. U so vastu scianicu sparisci.

Leghje ancu

Evangeline amarà i zitelli

Nanzu, cummentendu annantu à a so nova gravidanza, "elf" hà dettu chì hà bisognu à sei sei figlioli è adurge per esse in pusizione. Inoltre, hà prumessa di adopra un zitellu abbandunatu.

Nurmanni è a so fidanzata, chì viaghjinu nzemi per quattru anni, avà un figliolu. U chjamonu un nome pocu cumune - a Kaheliki. Quandu Lilly hà datu nascita à u so primu babbu, una tempesta terribili era furore è decidenu chì averia simbulicale per dà u nome di u tronu di l'haiani.