L'anzueta cum'è Reese Witherspoon addivintò vittima di calumia

Prudutti di Hollywood, Ryan Philip, ex-maritu Reese Witherspoon, ghjucanu à a so ex-cumpagna, chì l'accusavanu di trattamenti male. A su turnu, l'attu tistimuneghja chì Elsie Hewitt si pruvate per difamallu per u scopu di l'arricchimentu. Philip hè ingannatu da u cumpurtamentu di u so amatori è hà intrudùtu un prucessu per scrive u nome onestu.

Totò accuminciò l'annu passatu, quandu una ragazza, Ryan, un mudellu di 21 anni, accusò a so sposa di stà culpita. Sicondu ella, u ghjornu chì disputava cun Ryan, hà decisu d'abbandunallu, l'attore anu attacca è u scaccionu da a scala. A zitella spiegà u cumpurtamentu inadegwate di l'amanti cù u fattu chì Philippe à quellu tempu era bughjone cù droghe è alcoolate, spessu in furore è in furia constantemente. Dopu l'incidentore, Elsie si vultò à i medichi chì avianu vistu e ferite.

Ùn piace micca à tuttu

In ogni casu, l'attore stessu disse chì tuttu hè stata diversa. Ryan hà dettu chì questa sera hè statu Elsie chì era drunk and burst in a casa senza un promptimentu, cumencia un scandalu terribili. A picciutta era una picciuttedda è, essendu in una cundizione terribili, si cascò davanti à l'escale, è risurtannu a ferita.

Dopu l'accusazione di l'ex-brianza, Ryan avia un casu penali, ma invechjera l'attore hà sappiutu per settleme questu incidente. À i duie parte participanti di l'incidentu, i pulitici cundannenu attività per esse di esse a seriità di a situazione è l'anziani amanti, cuntendu u so cumpurtamentu, prumittìanu di cumportanu diversu d'ora. Ma, anchi questu, quandu si cumpiuse a storia, l'ex-sposa appellu à u tribunale civile. A picciridda dumandava cumpensazione per u danni causati, valuzzia avà micca menu di un milionu di dollaru.

Leghje ancu

Filippu accusatu a so picciutta di l'extorsioni per u scopu di u profitu è ​​reffirmava categurichi per accettà senza culpèvule. In u risultatu, finu à data, dui casali sò state aperte, ghjunti contru Ryan Phillip è contru à a so antica sposa. À quellu latinu hè a verità?