Jennifer Aniston prisenta in New York comedy "L'attività di l'annu"

Dopu à a pantalla pareva tràvuli cummedia "Cunnessu di l'annu" cù storia di Jennifer Aniston, parechji fanali principià à sognu di veddi sta movie. È, finalmente, l'estremità aspetta sarà. Oghje in New York per a prima volta "L'attività di l'annu novu" puderia vede micca solu i televidenti urdinatore, ma ancu l'attori chì attiveru in questa film.

Aniston era incredibile

Cinema Landmark Sunshine Cinema dipoi a matina accuminciò a preparalli per l'arrivu di steddi. È cusì, à u tempu adatu, Jennifer Aniston hè nantu à a tapitula. Quelli chì avìanu avutu l'avanti, l'attrice hè stata surprisingly good. À u premiere di u ritrattu, hà purtatu una marca negra Cumprende di Maxwell, chì accentia perfettamenti a so figura finta. L'attristau sfasciò l'imaghjina cun un embrague negru è l'arbureti discretti fosti di argentu.

Jennifer Aniston

In più di l'Aniston in frontu di i fottografiiani prisintati è ancu altri attori chì juconu à u "corporate New Year's": Jason Bateman è Olivia Mann. In quantu à a vistita per questu avvenimentu, Jason eloge unu vestitu strettu scuru blu, una cammisa bianca è una corbata negra. E Olivia hè vinutu à l'premiere in un vestitu guipuru smart à u pianu. In più di elli, Molly Sims è Scott Stauber, Vanessa Bayer, Beth Stern, Dana Deleaney è assai altri pusonu nantu à a catifa.

Olivia Mann, Jason Bateman è Jennifer Aniston
Molly Sims è Scott Stauber
Vanessa Bayer
Beth Stern
Dana Deleane
Leghje ancu

"L'attività di l'annu novu" - una storia alegre nantu à un capu strittu

Dennifer Aniston ùn hè micca stata aduprata da diverse rolli, ma ùn hà micca ghjucatu u patore superstrut. A trama di a scrittura sviluppa in i ghjorni prima di Natale, quandu u CEO (l'eroina di Aniston) decide di cercà una di e branche, chì u so fruttu u travagliu di u fratellu. Per salvà a situazione u ghjovanu decide di "attraversà" un grande clientu è arregistisce un capace. In ogni casu, u festivale ùn hè micca stallatu per via di u situ chì era chjamatu.

A strada, per invià à Jennifer à u rolu di un formidable patronu hè stata pritatu prima. Sicondu u direttore di u pittura, Josh Gordon, Aniston ùn hè completamente inconsu di u scantu in a parti di l'imaghjini di u caratteru micca bonu cumbriatu in a comedia.