Iodomarin in a pianificazione di a gravidanza

Iodine hè un micronutriente sustituibile, a carenza di quale disrupte l'attività di u organismu tutale. Iodine hè necessariu per u funziunamentu di a glàndula tiroidea, chì produci l'hormone iodinatu - thyroxine e triiodothyronine.

L'effetti fisiulogichi di l'hormone di tiroide iodinate sò i so effetti nantu à:

Iodomarin hè una preparazione chì cuntene iodu, u principiu attivu chì hè iodure di potasio. In 1 tableta contene 0.1 mg di iodu.

Jodomarin è cuncepimentu

A carenza di iodine afecta a cundizione di u sistema riproduttivu di e donne è l'omi, è pò esse a causa di a infertilità , trastorni di u ciclu menstruali, diminuite potenza, micca gravidenza, chì ùn pò micca influenza a cuncepzioni di u nascuto.

Iodomaru cù u pensamentu di gravidanza - dosage

Quandu a pianificà, una dosi hè prescribed, uguali à l'intesa di u jornu mediu di iodine è hè 150 μg per adulti. Semu devi esse ricordati chì ùn ci hè micca un dipiu di iodu in u corpu, per quessa, hè necessariu piglià l'iodomaru da u tempu di gravidenza per a prevenzione di i mancanza di iodine.

Iodomaru è a gravidanza

Durante a gravidanza, a crescita di iodu in u corpu aumenta è hè, secondu a VOZ, 200 mcg per ghjornu. A mancanza di l'hormona di tireoidia durante a gravidenza pò guidà à u nascita di un zitellu mortu, l'aborto, pruvucalli più ritardo mentali, diplegia sorda-muta, spasticia, trastornos psicomotri.

Hè per quessa, hè necessariu a usu di iodomarinu à a pianificazione è à u gravidenza, per preparà funziunamentu u corpu per un periculu fisiulogicu difficultu.