Intervista star di a seria "Amici" Maggie Wheeler hà causatu un battazzu senza precedente

Filmatu l'ultima seria di a famosa serie "Amici" finita 12 anni fa, ma l'interessu à l'attori chì si trovu in questa epopea di film ùn cede micca à questu ghjornu. In a mostra Questa Mañana fù invitatu à l'attrice Maggie Wheeler, chì brillantamenti hà realizatu u rolu di Janice, a sposa di u Chandler Bing. Hè impussìbuli di scurdari u so risu constante, l'esclamazioni di "Oh my God!" È una vuci prughjittiva. Per i anni di a serie, parechji spettaculi crèdenu chì Wheeler hà purtatu à questu modu è in vita, ma a so entrevista in u telecastru distruttu u mitu.

Entrevista Maggie Wheeler

U ghjornu di a dimarchja Allora u Morning accuminzai na cunvirsazioni cù l'attrìzia da quandu hà riesciutu acquistà chì a so Janice diventa una di l'eroine più memorable in a serie. Hè ciò chì Maggie hà dettu:

"Avia capitu ch'e avianu a cooperassi cù Matthew Perry. Quantu averebbe attaccatu, sempre hà fattu assai amuzzu. Aghju intesu chì l'aghju avutu parè cù u so stile è hà decisu chì riria solu. Era una tipu di prutezzione. Tuttavia, u me risate natura surgintò. Ridu tant'à a vita. In questu ùn ci era nudda nunda in ghjucu.

Dopu quessa, Maggie hà dettu chì era urigginata à ghjucà un paru di episodi, ma doppu a liberazione di a serie cù a so participazione, i pruduttori cambiammu a so mente:

"Inicialmente, aghju offru un rolu pocu episodicu. Aviu avutu esse apparatu in una serie, è tuttu hè dipesa da chì a mo heroina era populari. Tintau di ghjucà, perch'ellu era ricurdatu, è aghju fattu. Dopu l'episodiu cù Janice, aghju pigliatu una chjamata da u studiu è era dumandatu à fassi più. Sò orgogliosi di mè. In tuttu, aghju fattu in 22 or 23 seria. Era inescuvata. Aghju pigliatu assai sperienze in l'Amici. In modu, anu ricunnoscu a mia. E ùn aghju principiatu ùn solu Janice, ma ancu parechje rolu altre roles. Ma ogni cosa, quand'elli mi vede, u ricurdate è dumandate di riri ".

In seguitu, u cumandante di cumprendenza dumandò cum'ellu era u cast in u situ. Willer si cunsumava di sparte a so ricumpenza di questu:

"In u primu annu di travagliu in a serie tutti fù assai amichevule. Dopu à u filmamentu, spessu si sò inturnu à una persona in u vestitori è ghjucò poker. M'arricordu questu tempu cun grande temptation. In ogni modu, un annu dopu ogni cosa principia à cambià. L'artisti giudizievanu assai grandi populari. Hè aghjustatu u travagliu, è ùn ci era micca un pezzu per ghjucà u poker è solu parlà. Por desgravate, à a fine di a serie, ùn era micca una companionita amica, ma micca perchè era assicutatu, ma perchè eranu immersi assai.
Leghje ancu

Fans amate l'entrevista di Maggie Wheeler

A so apparizione in a manifesta Questa attrezzu matina facia una sensazione vera. Parechji ùn cuddenu micca chì in a so vita hà avutu una voce completamente diferenta. Eccu ciò chì puderia leghje nantu à Internet: "Dopu à sta entrevista, aghju pigliatu à Maggie cù l'ùltime. Hè fattu! Ampara à l'amà, ma a so voce era moltu irritante, ma avà tuttu hè super! "," Ùn averia micca sta voce deserta! Mi piaceru "," Un intervista interessante, chì hè stata dite à una voce normale! ", Etc.