Inflammazione di u duodenu - sintomi è trattamentu

I prublemi cù u funziunamentu di u sistema digestivu ùn sò micca sempre manifestazione immediata. Certi malatii puderanu esse sempre dopu à parechji anni. A duodenitis crònica si riferisce à sta categuria di malatie - i signali di u prucessu infjammatori ùn sò micca parechji tutti. Fighjendu nantu à a ricunniscenza di a inflamazioni di u duodenu, perchè i sintomi è u trattamentu sò stati interrelati.

I signali principali di inflammazioni di u duodenu

A data, ci hè una grande qualita classificazione di duodenitis, basatu nantu à a lucazione di a inflammazioni, a so zona, a natura di u cursu di a malatia è a so urighjina. A più cumuna hè a inflamazioni crònica di a mucosa duodenali, chì hè asimptomaticu. A duodenitis aguda è secundaria pò manifestà da certi signa:

Cumu tratta l'inflamazioni di u duodenu?

Dieta di inflamazioni di u duodenu ghjucà un rollu primariu. Cù u so aiutu, se ùn pò micca curà a malatia, per esempiu a migliurà u praticatu. Eccu li reguli basi di nutrimentu per ogni tipu di duodenite:

  1. Ogni nutrimentu duverà esse pastoso o liquidu.
  2. A temperatura di l'alimentariu varia da l'ambienti à 30-35 gradi.
  3. U salitu è ​​e spices ùn sò micca usati.
  4. Mètode di coccia - fervura, steaming.
  5. I frutti è ligumi sò rigulari abbruciati dopu à u trattamentu termale.
  6. Dolci, farinati, fritto, affumicato - per escludiri.

Un u pianu di dieta piglia in norma à 10-20 ghjorni, pudete andà in una dieta less strict. In a duodenitis sekundare assuciata à u travagliu di u fianu è di u calcicanu, a table №5, o №5п cù pancreatitis hè indicatu. Table 1 è 1b sò adattati per i maladieti cù a malatia d'ulcerum peptica. Cù acidità ridisignita di u ghjocu gastru, a dieta N ° 2 hè cunsigliata.

Per u trattamentu medicamentu di a inflamazioni di u duodenu, i drogherici genitali sò usati cù drogherie chì sullivanu i sintomi. A prima categuria includenu:

A natura di a terapia hè scelta in ogni casu individuali, secondu e caratteristiche di u cursu di a malatia.