Grinding face

Per eliminà e cogliegli, culpiti di pigmentu, è ancu per pudè smarile di u complexione, hè stata una prucessione cum'è a pelle. Pudete fà fà fà in casa. In ogni modu, un effetti maiurale permette di ottene u pulitificà a faccia, chì si porta in salone di bellezza. I specialisti sò tutti i novi manere di purificà l'epidermisa, i principii è e tecnulugia chì facenu assai e dumande.

Grinding face in casa

Questa prucedura pò esse implementata da imprudiscia. Tali mètudi ponu esse cunsideratu u più sicuru. Ma un risultatu pusitivu ùn viaghja micca visibile, ma dopu qualchì tempu di i prucessi regulari.

U metudu miccanicu implica l'usu cum'è abrasivu:

Sti cumpunenti sò mischiati cù una basa cremosi in una proporzione unu à l'unu è appiicciata à a pelle cù movimenti di massaggi, affinchendu micca a danni l'epidermisa. Rinse with cool water.

U metudu chimicu di resurfacing a faccia hè basatu annantu à l'usu di l'acqua è di l'acqua di l'idrogenu (1: 1):

  1. Dopu chì a cumpusizioni hè spuma, hè appiicata à l'angelo problemu di a pelle senza frottere.
  2. Dopu vinti minuti, a mistura si chjappà nantu à a so peddi è si n'andò for other ten minutes.
  3. Allora lavoni cun acqua fresca.

Diamond pulitura di luce

Stu metuduficiu riferisce à l'azzione abrastiva nantu à i celite di l'epidermisa. Hè utilita per tutti i tipi di a pelle, sguassate cicati , arruganti, ghjuvannini è parechji furmagliu di stizzi superficiali. I celeri morti sò limpiati cù granuli di diamanti è suciutu in u filtru.

I primi staddi di scomatura:

  1. Eliminazione di u maquillaje, purificazione di a fàccia cù cumposti cusì particulari.
  2. Skin softening.
  3. Grinding.
  4. Appliunzendu una mascara.
  5. Lubricà a pelle cù crema.

A pulitica di a faccia ùn ne perisceta sensazioni dolorosa perchè ùn ùn hà micca bisognu d'utilizzazione prima di l'anestetichi. Per alcuni risultati visibili, avete bisognu à piglià un cursu chì aghjusteghja 6 sessi, l'intervalli chì sanu sanu à trentà ghjorni. Tuttu u rispettu di a rapidità di regenerà di a pelle.

Laser facial skin resurfacing

Stu metudu di scaccià participeghja "evaporazione" di e piluli di coghju cumerciata sottu l'accionu di un raghju laser. In u risultatu di a radiazzioni termale dopu u trattamentu, l'attivazione di u crescenu di una nova capa è a sintesi di u collagen, chì si forma una sante piele sana elàstica, sò attivati. Siccomu u prucessu tutale hè sottu à u cuntrolu di un cosmetologu, a probabilità di pruvucà hè chjarrulata solu. Inoltre, e cumplicità dopu ci sò minimi.

A pezza làser vi permette di sopra i cicati di a faccia, è di scars è stretch marks nantu à u corpu. U megliu procedimentu hè di trattà cù novi ciaffi furmatu durante l'ultimi sei mesi.

E cunsicenzi di u pulitariu laser

Immediatamenti dopu a scorcia, a superficia di a faccia torna rossu. Ma ùn anu a paura, perchè stu statu ùn sparisce dopu parechji ghjorni. Ci si deve esse capitu chì u laser ùn face micca dà di e cilesti, ma simplicimenti a distrugge, per ùn avè micca a paura di sbucciatura, chì spessu occure quandu utilizà altre mètudi. U tempu di recuperazione addipenni di u da a prufundità è a forza di u laser, a spaziata esposti à l'irradiazione, i caratteristiche individuali.

In regula, i sensazioni dulurusi ùn si sò micca prisentanu durante u periodu di recuperazione, è ùn hè micca necessariu di osservà u duttore dopu a prucedura. Ci hè bisognu di seguità cum'è ricunniscenza:

  1. Ùn andate in a strada per un bellu pezzu, postu chì a pelle trattata hè sensibilita à a lumière, u ventu è u friddu.
  2. Eppo lenti di u sole.
  3. Ricusate per andà in bagnu è solarium.
  4. Ùn aduprate micca scrubs.
  5. Applica à i zoni trattati prescritti da un ungheri u creme specialista.