Gigi Hadid s'unì à a so surella Belle nantu à u novu gattivu Victoria's Secret

U famosu mudernu americanu, Gigi Hadid, pocu riccu hà vistu annantu à e cose di glosses o in mostra. Chì ghjè u mutivu di chistu ùn sia micca cunnisciutu, ma oghje per i fanni di l'anzianu di i soru Hadid ci era una bona nova: Gigi hà participatu à u successu show di a nova colca di a marca Victoria's Secret.

Gigi Hadid

I sònni veramenti!

Uni pochi ghjorni fà, Gigi hà 22 anni di età visti vinutu vicinu à l'uffiziu di u Secret di Victoria. Hè in u mumentu chì Hadid saldava da a porta di u bastimentu, è i fotografichi eranu prisutti nantu à quale unu puderia vede un mudellu felice. Allora parechji di i fanatichi suggerenu chì Gigi averia cuntinuatu à participà à u cuncettu legendariu, anche u fattu chì quattru 4 mesi fa questa rumorazione di a terminazione di a relazione di a famosa marca è mudellu.

Gigi abbanduneghja l'ufficiu di Victoria's Secret

E mentre i rumori circulavanu in Internet, Gigi hà dettu di fighjà tuttu in u so postu, avè pubblicatu un video è un postu à quì. In u video, Hadid prisintò un tiru da a mostra di u spettaculu previ di Victoria's Secret, firmendu cum'è cusì:

"I sighimi true! Inveci era novu invitatu à sta spettaculu maravigliu è inolvidable. Aghju cuntentu assai di pudè unisce à l'angeli di Victoria's Secret e caminari novu nantu à a catana in i creazioni luxurii di sta sucità. Grazie à i mio amici chì travaglianu in questa marca per dà una altra opportunità stupente di diventà parti di sta squadra ".

Publicazione da Gigi Hadid (@gigihadid)

Leghje ancu

Per Gigi, stu spettaculu serà u terzu

Per a più chjucu di i soru Hadid, un altru furmatu di a marca sottucartata, chì serà realizatu in Shanghái dicembre, serà a terza. Per a prima volta in u podju in i creazioni di Victoria's Secret Gigi hè statu in u 2015. In quantu à a cumpusizioni basica di l'Anghjuli, in u 2017, in u 2016, a nova coletta serà rapprisintata da Stella Maxwell, Kendis Swainpole, Alessandra Ambrosio, Bella Hadid è assai altri.

Gigi è Bella Hadid