Fundazione caritatevuli di Leonardo DiCaprio hè stata suspettata di lavurramentu di soldi

L'amici cù u cummannore è u playboy Joe Lowe, chì l'autori malgui anu accusatu di steole di u tesoru statale, cast una ombra nantu à a reputazione di Leonardo DiCaprio. In u Ministeriu di Ghjustizia, i Stati Uniti crede chì a so funzione lucali hè involudata in un fraud.

Transizzionite suspicious

I cuerchi di cuntrolli scritte à un judicial in u tribunali di u distrettu di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale di u tribunale L'investigatore anu discovered movimenti suspittichi di i fondi in i cuntatti. In particulare, anu interessatu in una operazione di 3 000 miliuni, chì sò numendu da u Fondu Benessere Naziunali di Malasia. A furmazione di a guvernera volenu un cuntrollu tutale di l'ingudu è gastu di a Fundazioni di Leonardo DiCaprio.

U fundatu di l'attore hè registratu cum'è una organizazione non lucrativa è ùn hè micca nicissariu d'informà nantu à e so attività. À u stessu tempu, i donatori sò anonimatu, chì, secondu l'espertevuli, hè una veru autru d'oru per u frodulu finanzatu.

Leghje ancu

Un patronu ghjenuvesu

L'ultimu mesu in Saint-Tropez, Leonardo DiCaprio's Foundation starred gala dinner between the rich and famous guests missing a good friend of Leonardo Joe Lowe, who took part in the life of the fund, sponsoring it. Dopu à l'autorità malacca accusatu l'omu di l'affari di embezzling fondi pubblichi, a suspetta faciule nantu à a Fundazione Leonardo DiCaprio.