Frida Gustavsson

Frida Gustavsson hè unu di i mudelli più chjuche è più riesciti di u nostru tempore. Questa donna hà asciuta cù a so sincerità, a simplicità è a diligenza inesgugliu. In i so 20 anni incomplete ella ghjè accaduta per mezu di i famosi disinazioni di moda è e case di moda, hà camminatu longu à i podi di i più famosi pallini di a moda è hà starratu per cintunari di campagni di publicità. Frida Gustavsson hè a rappurtata di u sonu di ogni ragazza. Un ghjovanu talentu chì ci mostra a amore di vita è tuttu ciò chì ci circonda.

Biografia di Frida Gustavsson

U mudellu cunnisciutu in oghje Frieda Gustavsson (Frida Gustavsson) hè vinutu u 6 di ghjennaghju di u 1993 in Svezzia. Allora a zitella mancu a suspettà chì futuru a so vita. In u 2008, ella, cum'è a solitu, hà realizatu acquistà in un centru cummerciale di Stoccolma, induve hè avvistata da a famosa fotografica Sabina Tabakovich. Da quellu ghjornu, a vita di i ghjovani Frida hà cambiatu dramaticamente. Prestu firmò un cuntrattu cù l'agenzia di mudeli IMG, chì era sempre famosa per u so talentu per truvà novi talenti brillanti.

In u 2009, in parte di a Sema di a Moda di Parighji, Frida hà avà principiatu oghje l'invetta di a tempesta d'oghje è invernu 2009-2010 da Valentino. Doppu stu specchiu Frieda addivintà un mudellu assai pupulari cù una riputazione in tuttu.

Frida, forsi, hè l'unicu mudellu chì, grazia à a so diligenza in una stagione, hà pudutu fà 70 saluti à u podju, presentendu l'armate di diversi famosi.

In a primavera di u 2010, u mudellu era ricunnisciutu cum'è unu di i più apprizzati in u mondu, era sulu Cassia Strass, Constance Jablonski è Lew Wen chì si circundava à ella. Malgradu à l'età giovanna, Gustavsson hà sappiutu aduttisce cù u so facenu chilò incù u capicucinari di magazins famosi cum'è Elle, Vogue, O è u Numéro francese. In 2011, Frida hà statu ricunnisciutu com "u mudellu suvede di l'annu" secondu a rettore Elle. In pocu anni, una ghjovana diva da una simple donna sueca fici addivintari un mudellu di modu di manikinshchitsu prufessiunale. Gustavsson hà cunfittu tempu in una entrevista chì ùn hà mai pensatu à a carriera di una supermodeli. Ella crede chì hè a furtuna di diventà una parte di una grande industria di a moda. In u futuru, Frida hà duie suechi di divintà un tendenu per ella.

Stile Frida Gustavsson

A Frida Gustavsson mudellu più spessu ca avutri truvemu in publicazioni in moda di a strada. Sempre aduprò di vede attrattiva è eleganti. Ella, cum'è parechji stiddi, assai piacevule à a strada, stilutu di vestiti libirtà. A maiò parte di u vestitori di mudellu di moda hè cunsistenti di ogni tipu di cammisa è trousers classic. Ella crea una varietà di stile di imena, anche cù i shorts di denim més ordinali, chì, da a strada, in particulari u piace. In più di a lista di e so cose prediletti pò esse attribuita cù a ciuciera tweed di cuticciata classica, variate capelli è i so capelli di coghju preferiti, chì in u vestitariu di u ghjovanu mudellu hà attribuitu un locu separatu. Per un ghjovanu età, u mudellu hà un gustu excelente. Hè capacitu per fà u circondu ordinariu à una opira di l'arti, solu avè arriccutu à un broduzzu pruduttu o un altru accessori interessanti.

Appughjete in a bella forma di u mudellu hè aiuta da a classi cù Pilates, ancu a zitella hè assai piacevule per correr. Frida utilizeghja sola cosmetti di marca famosa è ùn andà mai à lettu fattu. Una zitella prefè un restu cù l'amichi, passendu tempu in u venditore di picculi venditi.

Frida Gustavsson ùn si hè mai in situ. In u paesu frà u travagliu chì li piaci à passassi in u vicinatu è piglià ritmi di tuttu ciò chì vene à i so ochji. Ùn hè micca stata fatta da a vita - in i so ochji vede chì u raghju di a luci chì dà l'speranza à u so bonu futuru.