Exfoliating Face Mask

L'usu di a mascara scatula improvisa a cundizione di a pelle di a fàccia, face più elàstica è stinata, facilita l'accessu à a pelle per l'ossigenu è i nutrienti, chì pò esse appiicati cù creme o mascarelli nutritivi, aiuta à scancerà a pigmentazione , spots negri, traccia di inflammazione, smuntanze di complexion.

Aperturazione di maschera scapigliante in casa

Per uttene u massimu effettu è per esse cunsiquenzi negativi, quandu, in l'usu di màsculi similari in casa, ci vole observà una quantità di cundizioni:

  1. A mascara hè appiicata à a pelle preminite è steamed.
  2. Per ciò chì a maschera havi u effettu dirittu, deve cuntenenu partìidi sòlidificate chì sguassate a stratified skin layer (sugar, soda, coffee grounds, nutcracker triturado, etc.).
  3. Tutte e cose cumpetenu naturali, averebbe dispusitivu deve esse frescu.
  4. Prima di l'usuali, una maschera parechje esse pruvata nant'à un spaziu pocu di a pelle per evità reazzione allergii .
  5. A mascara hè appiicata à a faccia, escludendu l'area sottu à l'ochji è in u labbre, cù lumicu massaggi movimenti circolari è, secondu u tipu di pelle, hè stata di 10-15 minuti.
  6. Dopu lavà a più maschera, utilice una crema ligera o tonificante calmante.

Recipes per mascaras exfoliate

Exfoliating faccia maschera di avena:

  1. 3 cullizzioni di avena hè struciata in un macchina, mischju cù una cullizzioni di soda, diluita cun acqua tibera finu à a cundizione di cimentu frescu.
  2. Inoltre una ricetta da a farina di farinata (1 tablespoon), foresta o nocci (circa 1 cullenada) è u zuccaru di lignu frescu hè ancu populari. Per a pelle seca, una culloca di l'oliu d'aliva hè aghjuntu à a mascara.

Exfoliating masks face with honey:

  1. Mettite una colazione di u meli di liquidu cun un prugettu di uva raghjenata preciata è pelata è grinded. Questa mascara hè assai gentile.
  2. Sì l'usu di u melu zuccheratu, l'effettu esfoliabile serà più brutale, è a mascara puderà dumandà diluzione addizzjonali.
  3. Inoltre, cum'è una maskara scritta utilizà una mistura di ciu di cunfitta cun zucchero di limonu, ma per a pelle sensitiva, l'ultima ricetta ùn hè micca adattatu.

Exfoliating masks with berries:

  1. Per quelle mascarelli utilizanu molasse freschi gurrieri o fragole cù crema (una cullizzioni di crema nantu à una cucumberia di baga).
  2. In a socara cun una pasca hè spessu addita di farina di granu (1 spoon).
  3. I più belle cù i fragole sò largamente fatte basati nantu à a crema, ma nantu à uleicultu d'oliu, è per un effettu abrastu più bellu, aghjunghje una cucaraci di sal.

Mascara exfoliante per a pelle seca:

  1. Mettite una cucurullata di crema agrume grassa cun una cullizzioni di zuccherinu.
  2. Invece di a crema agria, pudete aduprà a crema grassa gruta, è reemplaziona u zuccheru cù u salitu.

Tutte e mascaras exfoliate ùn permettenu micca usu. Per a pelle grasosa, ponu fà una volta per a simana. Per u normale - 1 volta in 9-10 ghjorni. Per a siccaru, sensible è propensu à l'irritazioni di a pelle, a freccia massima di l'usu di i mascaras rassicanti pò varià, ma micca più d'una volta in 10 giorni.