Educazione Morale di i sculi junior

Dopu l'educazione morale, ghjè abitudine per capiscenu a formazione in u zitellu di una relazione adatta cù u mondu circundante, i persone, l'animali è i pianti. U rolu principali in l'educazione di e qualità spirituali hè ghjucatu da a famiglia, perchè questu hè u primu è di l'abitatu principali di un citatinu petite. Siconda, l'educazione morali di l'enfantinni junioru hè realizatu da a scola, duva u zitellu spende assai u tempu. A pirsunalità di u zitellu sò furmatu da i primi anni di a vita, quandu ellu principia à capisce a parolla "no" è "impossible". In seguitu, vi cunsiderà i funziunalità di l'educazione spirituale è morale di i scoli di u junioru in a famiglia è a scola.


Formazione di qualità spirituali in i zitelli più chjuche in a famiglia

A condicioni più impurtante per a formazione harmoniosa di a pirsunalità hè a creazione di una ambienta favorevule in a famiglia. U zitellu vole dì chì tutti i membri di a famiglia ùn solu l'amori, ma l'amore è u rispettu rispettanu. Dopu tuttu, l'esempiu di i genitori hè u più impurtante, è u zitellu à u nivellu di u subconsciousu cerca di copià u patru di cumpurtamentu di l'adulti.

Ghjè in a famiglia chì u zitellu prima hè attaccatu à u travagliu, ancu s'ellu hè ancu una assignatura menestra, ma ancu ghjocanu a so rolu posittivu in l'upbringing. Da una prima età, u prossimu di parenti spiega u zitellu, "chì hè bonu è ciò chì hè male". À u stessu tempu, hè assai impurtante per creà situazioni per u zitellu in quale sappieghja di fà ciò chì hè bè (sparghje cù u so vicinu, dumandate u perdonu, aiutanu l'anziani). Da a zitiddina iniziale, una petite persona chì avà deve esse entudu chì a menti hè dolci, ma unu deve esse sempre a verità, quantu hè questu.

I parechji mustrari a so figliola chì li cura è i so interessi sò impurtanti per elli. Per quessa, i membri di a famigghia si avissiru avutu interessatu à u successu di u zitellu in a scola, assistite à i riunioni parenti è participà in l'attività extracurriculare (preparazione è participazione in vacanze in scritturi, camminatore).

L'educazione Morale di i sculi d'iGuliani in u prucessu di l'educazione scola

I prughjetti di u misuranu à u cunsigliu di l'assistenza per cunsulidà e qualità pusitiva chì i genitori facenu un figliolu. L'istituzione educale impone i più ghjovani studenti per adattà è vive in un grande squadra. Ghjè in a scola chì i primi amichi pò parechje à u zitellu, è da quandu una persona, mentre chì era ancu un scuoghi di e classi juniori, si riferisce à l'amici, a so vita futura dependerà.

Induvulemente, hè male si l'educazione morali di un junioru collegu hè solu nantu à a scola. U maestru di scola, cù tutta a so attitudine rispundente à u travagliu, ùn pò fisicà prestu una cura particulari à tutti i pupulati di a classe. Cussì di più, più attente hè pagatu à i prugrammi problemati. I so genitori sò spessu invucatu à a scola è mantendu discussioni spirimintali cun elli nantu à crià i zitelli.

Educazione Morale di i zitelli più avanzati in l'attività dopu à l'ora

Esempi di stu criatu pò esse l'educazione di un sensu di colectivisimu durante i percorsi, sporti è manifestazioni massi à a scola. I zitelli sò nzignati di sparte cù parechji diliziu, chì qualchissia hà pigliatu cun elli. Hè impurtante per esse di pudè aiutà à qualchissia chì deve bisognu, o di chjamà aiutu di un adultu. U zitellu, essendu sempre assai picculu, ùn deve esse indifferenti micca solu per l'altri populi, ma ancu per l'animali è i pianti.

À l'educazione murali di i studenti juniori in a scola è in casa, ancu parleremu assai, avemu cunsideratu solu i so aspetti principali. Parechji parenti moderni, favuri di i bè matiriali, per assicurà u so avvena è u so ziteddu, scurdate di a cume principal chì in a ricerca di soldi pò "esce di u tempu" per a criazione di u so zitellu. Hè impurtante chì ricurdà da chì i genitori ripete un rolu di guidà, è a scola hè una adattazione.