Donald Trump interrugò l'attori di u musicale "Hamilton" di scusassi à u vicepresidentu

I pulitici, cum'è u populu più ordinariu, l'amore l'arti. In a musical "Hamilton" nuvembre 18 à u teatru "Richard Rogers" vinni u vicepresidente di u Mike Pence. Apprenu nantu à questu, l'attori chì participanu à a produzzione, dopu à u performance, vultatu à Mike cun un parlendu micca assai piacevule. Pence per indirizzallu ùn hà micca dettu qualcosa, ma u futuru President di u Ustanu Donald Trump ùn si stalla in silenziu.

U discursu hè chjaramente duru

Dopu chì tutti i attori cuddaru, Brandon Victor Dixon, chì hà fattu u rolu di u terzu presidente di i Stati Uniti, Aaron Bera, staghjone un discorsu impromisu in Pence. Eccu i parolle Dixon hà dettu:

"U nostru troupe ringraziammu per vultà è vede stu maravigliu musicali. "Hamilton" hè un spettaculu perfetta. Questa hè una storia americana, chì ghjè dettu da e donne è l'omi, di credi, funnamentu è orientazione sexuale. Oghje, spiranza, Signore, chì ci sera intesu, perchè representemu tutti questi persone senza esvisione. America hè assai preoccupatu chì a vostra amministrazione schisà i so populu. Ùn prutege micca, i nostri zitelli è i genitori. Avemu assai teme chì ùn serà micca capaci di garantà i nostri diritti, nè ùn serà capaci di prutezzione di u nostru paese è u pianeta in tuttu. U nostru gruppu attuali tistimuneghja chì a produzzione di "Hamilton" vi inspirarete per prutezzione di i valori generalizati, è ancu di travaglià pè u bonu di u vostru pòpulu ".
Leghje ancu

Donald Trump risolò per difenda u subordinatu

L'incidentu à u Richard Rogers Theatre ùn passà in bigtoni, ùn solu perchè era filmà a stampa, ma dinò perchè l'audienzia era gridendu è appruvendu u sustegnu di a parolla di Brandon. Trump hà dicisu intercede per u so cullega è publicò nantu à a so pagina in Twitter un messagiu indirizzatu à l'artisti di u musicale:

"U 18 nuvembre, u nostru vicirè vicariu è un omu bonu, Mike Pence, fù insulatu è assaltatu à u Teatro Richard Rogers. U scintillanti di u musical "Hamilton" anu dimustratu per Pence sottu i fiaschi di càmera di i ghjurnalisti. Questu ùn deve micca successu. U teatru hè un locu induve hè sicuru. U vostru discorsu, attori cavalleri, ùn hè micca solu insulte, ma senza fundamentu. Vulete scolozza à Mike Pence. "

A risposta da l'attori ùn si passanu assai. Brandon Victor Dixon hà dettu sti paroli à u futuru president in Twitter:

"Ùn ci era micca insulti in a nostra cunveglia. Cumu fermu fervordu chì Pence si firmò è eseguintò.

A strada, Mike Pence hà cunnisciutu in a pulitica. À quell'èpuca, hà fattu una numeru di stati altimètrici riguardanti l'espansione di i diritti di e cumunità LGBT è a pruibitu di l'abortu. Pence hè cunsideratu un conservadoru, cum'è Donald Trump.