Dining table in u salottu

A tavula hè u puntu di riunioni di a famiglia è di i invitati. U vostru travagliu - per apprezzà u salottu. Ch'ella sia una mesa di comande pentagola per u salottu o u mudellu simplice - hè à voi.

Variata di toli di cena

A legnu hè una base affidativa per qualsiasi mobili. Ùn hè micca solu di praticità, hè nantu à l'estetica. U culore, texture, u patronu è a custrutturità stessu pò distingue. Una mesa di cena hè una solu solu per una sala di vita. In i disinni più muderni, l'esperimenti prefettenu vetru, à volte cun un attrazzu di metallo. Ogni pezzi plasticu spessu pò vede in stile d'alta tecnulugia . I materiali ponu esse cumminati, per esempiu, à quarchi à una tavola di legno, hè appruvatu cumprà sierde cù elementi di plastichi o metallichi. Contrast hè un bonu accolta in arti di disignu. A tavola nantu à u culore pò cuntrastà cù a scala di u culore generale. Appruvistrati per Pruvenza scuru leggiu, per i classici - scuru, per u paisanu - tons medius.

A forma di a tavola pò esse assai diffirenti, accuminciannu di un quadru, un círculo, finisci cu un accintamenti asimmetricu. In a casa cù i zitelli, hè cunsigliu di sceglie un disignu cù rinaghji sfondati. Ogni vasijlii di vetru sò ancu bè. Vite di diluisce in armunia cumplementu l'u spaziu, soprattuttu s'ellu u disignu di u mobili "inscrit" l'elementi di vetru: specchi, vetru in porte. U custruzzioni octogonal di vidalu ùn pare micca inusual.

Disegno di una sala di vita cun una mesa di cena

Una ricerca simplice è efficace à l'internu - mette a tavola in u centru di a stanza solu sottu à u candela. Se l'mobili ùn ponu esse sottu à u lume di «ceppu», utilizate un lampu nantu à una cima alta, chì, in cecchette, sarà nantu à u foglie.

Sè decide di mantene in un mudellu rinu, a sala di comedor per a sala di "classica" di stà st'avemu bisognu nantu à u listessu pede, per muderna - trè pierichi sò megliu. Per u duminiu di 4 persone, un diametru di 1 m hè abbastanza. Si tenete una custruzzione rectangular - organizate a chaisa è facenu cunse cum'è simétricamente. Dà una media, una persona hè 0.7 m. Ogni culei per u salottu, ancu i transformatori, ponu esse situatu nantu à a catifa. Questa suluzione dividi visualmente a stanza in zoni.