Curone nero

U saccu negru hè un elementu chjave in u vestitori di a donna. Hà statu quì u testu di u tempu, u ricunniscenza di i critichi di a moda è una pupulazione enormi trà fashionisti avanzati è amatori di u stilu classicu. Lu capru havi li seguenti qualità:

Questu capeddu sarà una bona scelta per i zitelli chì vulianu salvà, perchè sempre pari solenni è eleganti. Inoltre, si cumprate un colpu negru cù un colu sfraculatu pè, ponu purtate l'inguernu è in a primavera. U più caru hè a cappella di Cachemire nera. U solidu, u primu ghjallu mantene a forma, ùn si provoca allergii è mantene u calore. Capelli di capretti di caprunu sò truvati in i cullezzione di Mulberry, Vanessa Bruno, Akris, Blumarine è Versace . E straddari di modu cusì particularmente modellu cù inserti di coghju, fur, appliqués, brodiez, belli è pietri.

Stili Guanti di e capelli di i bianchi

Oghje, l'assortiment presenta assai mudelli di capiglius chi pò sottufà a figura, o vice versa, oculta, è abbandunà una intrigue. In generale, i caprini sò classificate cumu i paràmetri paràmetri:

  1. Longitudine. U so short nettu hè ideale per i ghjovani. Ci hè ancu bè cù e stivali è stivali cù stanchizza. U mantellu longu di maxi, sfurtunatamente, ùn hè micca assai populari, ma u mudellu di u largu di ghjinochju hè populari cun fimmini di tutte l'età.
  2. Material. U saccu u colpu più negru hè cunsideratu cum'è a più pratica è durable. Consisti di lana naturali cù additivi di fibra sintetica, aghjuntu per una forza più forte. U saccu chjusu nìmulu ùn hè micca bè stale qualcuno, dunque hè adattatu per a prima primavera. In tempu chjaru, fate cura à u stemma di chjosu.
  3. Style. U più femminile hè u so capeddu natu in u tulipanu. Accentuate a cintura è a morte di i malati. No menu modesta hè l'armata negra di u male cut. Hè distinatu da ligeri linii è crea una silueta chja. Una bona scelta seria un mudellu cù un arzu, un mantellu cun falda flared o poncho.
  4. Coloring. Eppuru, puderete stà in mudelli monocromà, ma pudete aghjunghje un pocu culore, chì hà suscitarà l'umore à u friddu ghjornu di l'ochji. Un saccu biancu è biancu cun u patcu d'ovu pede hè cunzidiratu univirsu. Ùn si sbagliate è un capeddu negru cù russu, grisgiu o azzurri.