Cumu purtà u zitellu à u campu?

Un viaghju à u campu hè sempre benvenuta per u zitellu è spessu prublemi per i genitori. U prublema principali hè cumu metta u zitellu in u campu in modu chì tutti l'e cose necessarii sò in manu, è ùn avete micca di purtari qualcosa supplementu cun voi. Per urdinà un viaghju, vi tocca preparà una lista di e cose chì u zitellu hà pigliatu à u campu in anticipu.

U primu, quandu colti l'u zitellu in u campu, deve esse elettu per ellu una maleta o sguassu di viaghju, in quale puderà di tutte e cose. In u saccu hè bisognu à aghjettà una badge cù u nome di u zitellu è u numaru telefònicu di i genitori, pudete puru spicificà l'indirizzu è l'indirizzu di u campu.

Quandu sceglie e so vestite in u campu, ricordate chì certi elementi ùn turnaranu micca a casa. Cusì ùn vi darà u vostru zitellu cù e cose più caru. Scrivite un listinu di e cose in dui copie: unu lasciate per ellu stessu è l'altru duverà à u zitellu. Parechji picciotti ùn vulianu micca fà parte cù e so cose favuritu è ​​fà histerequichi nantu à ciò chì vulete piglià cun elli. In quellu casu, dite chì questu hè vostru cosa, è per quessa a responsabilità tutta di a so salvezza hè sopratu da voi. A maiò spessu, i zitelli ùn volenu micca parte cù i so telefoogi favoriti, ghjucadore, attori, in questu casu, avvenimenti di i pussibuli curpèvuli è e cunsequenzii di l'usu "generale".

Chì ghjè un zitellu avè bisognu di un campu nantu à a robba?

Tutte e cose chì dà u to figliolu cun ellu in u campu deve esse marcatu. Oghje pò mandate tagite stampanti especiales cù u nome di u zitellu è u telefunu di i genitori. Pudete ancu marcà toccu cù un marcatu per tessili, in i casi estremi pudete fècenu scrive cun forti brillanti.

Chì poni à u zitellu in u campu da a sicura?

Convince u zitellu chì i prudutti d'higiene ùn devenu à ognunu, per quessa, hè impurtante chì u zitellu sperene bè chì i prudutti d'higiene prupone in a so maleta.

Prima di tuttu, mette in una spugna di e spiaggia, chì pudete limparà dopu à paesi. Pudete mette una bagnata cun una magro mahra, chì assume l'acqua poch'ellu o una grande spazzola di gaddina chì si s'assegarà più rapidamente.

Puderanu sapellu cù una buttula di savoneo, shampoo (preferibile in sacchettighte un discule), pasta di ghjustu è un pezzu , toilet paper, napkin, muguet unibili, prudutti d'higiene intimi per i zitelli o una machina di rasatura per i zitelli.

Chì documenti sò necessità pè u zitellu in u campu?

Parechja parechje dubite chì i ducumenti si deve esse toltu à u zitellu in u campu, cusì sia sicuru d'inclùdinu in a lista u seguitu

Chì avete da dà u zitellu à u campu?

Se u so zitellu hà suffreutu assai siparazioni, fate un ghjucu petite pruduttu chì "viulinu" a parting. Ùn vi scurdate di mette u zitellu cù parechji fille è una pinnulugale, perchè in u campu per sicura qualchì cosa deve esse spusata. U zitellu hè sicuru d'esse cose in u campu cù guascu adesivo è sacchetti di plastica, perchè andà cun libertà in u saccu. Ùn deve micca à u zitellu qualchissia medicina, tuttu chiddu necessite in u centru di salute. Sè vo site per dà u vostru nutru alimentariu nantu à u trenu, ùn vi cuncede micca cose alimentariu o fast food. Ùn ci anu micca esse troppu prudutti nantu à a strada: cuntate a numerosa di pranzi durante u viaghju è aghjunghje frutti è biscotti di bocelli.