Cumu celebre Ivan Kupala?

A vacanze di Ivan Kupala porta in tradizzioni pagani, ma in a maiuranza ùn sò micca guardatu, eccu, forsi, douche in acqua è di l'acqua in fiumi è laghi. 7 di ghjornu hè u ghjornu chì Ivan Kupala si celebrà. Questu hè dovutu à u fattu chì sta data cagione nantu à u solstiziu di u summu. True, i nostri babbi cilibrariò u 24 di ghjugnu, cù a transizione à un novu stile, a data cambiò à u 7 di ghjugnu.

Cumu celebrà a festa di Ivan Kupala?

Hè assai interessante hè a quistione di quandu Ivan Kupala si celebrava in Russia, è chì tradiziunali trasmettenu in u nostru tempu. Cum'è l'accadutu sopra, questa festa ghjenu in paganismu, ma cù l'avventu di u Cristianesimu in Russia era assuciatu à u ghjornu di San Giovanni Battista.

I nostri antenati cilibrariu queste vacanze secunnu i riti è e tradizione. I principali sìmboli di a Night Kupala fù acqua, grass è focu. Hè stata permessa di natà da u ghjornu di Ivan Kupala à u ghjornu di Il'in, perchè a persone hà pensatu chì in quelli ghjorni un forza impurata abbanduneghja i reservorii è di l'acqua ùn anu nunda periculu per nunda. Inoltre, sicondu a legenda, l'acqua di a notte di a festa addutau propietati curati, l'abitudine in quantu a ghjente puderia migliurà a salute. In i tempi cristiani, e persone lavò in sante sorsi (sta tradizione esisti in u nostru tempu).

Unu di i simboli di a festa hè u focu. L'Slavi crescienu i purificazione di i pani è fighjuleti. I ghjovani anu amatu per salcà per questu u focu, perchè era credu chì alcuni quellu chì ùn hè micca cumbattutu u focu, aspittendu a felicità. Dopu tuttu stu populu, a ghjente di a generazione maiò hà guidà u bistiame trà i pècure, perchè micca a morte o a malatia. In a notte di Ivan Kupala i nostri babbi mai mai dorme, perchè scantannusi chì i spiriti maleci anu da venenu à elli, è puderanu esse aiutatu da u focu.

Diversi arbi in questa notte ancu acquistate pussibuli magichi è erani dotati da putere di curativi. I prudutti annantu à questu ghjornu sò stati siccati è spumanti ultimamente in casa. Hè cume chì l'aiuta per aiutu à scaccià i spiriti malati è i malatii. Sì qualchissia hà truvatu un felce in u ghjornu di Ivanov, dopu ci era una probabilidad alta di truvà parechje tesoru.

Ogni sapiulu chì hè assai bellu di gastru à fortuna di a Night in Kupala, chì spessu saranu veramente. Molte ghjovani ghjocu sò sempre avè osservatu stu ritu. A maiò spessu, i zitelli piglianu corpi maggiuri è inserisce candele in elli, chì sò stati nantu à u focu. Allora l'ariani eranu stati nantu à l'acqua è vedi u so cumpurtamentu. S'ellu si vende veloci da a spiaggia, a ghjente hè aspittendu a felicità è u matrimoniu. Sì una candela i cume per un tempu assai longu, significa una longa vita. Eppuru, in casu chì a corona hè affucannu, u matrimoniu ùn pò esse wait, è un omu chì hà amatu pò cambià o cadunu l'amore.

I slaves pensendu chì i spiriti maltre è i scherzi infieranu periculosi particulari nantu à u primu bistianu, perchè si praticavanu cù tutte e so putere, a nettula hè stata dispunibule in a casa, è i cavalli eranu chjavi in ​​u cunzessu. Se tuppa u fiore di l'ivan-da-marya in a notte di e vacanze è mette in casa, allura u ladore ùn hà mai capaci di scopre. Hè stata creu chì questa notte a pianta vengu à a vita, cummincianu per parlà à l'altri, è ancu i animali acquistate sta capacità.

Certamente, assai tradiziunali sò stati annunziati i so propiu, sopramente da chì a chjesa ùn favurisce micca stu vacanze paganu. Eppuru, i zitelli anghjuliani, è in principiu a ghjente si serve per natà sta notte.

Ivan Kupala hà in Kiev - a capitale di i slaves. Parchi, i strati cintrali, musei - solu una lista chjuca, induve si celebrendu in Kiev Ivan Kupala.

In u centru parcu in Kiev, per esempiu, ogni annu ùn hè un spettaculu chì hè dumandatu à trasfurmà a ghjente à u Medievu è celebrà a festa per u veru. Quì si pò ancu passà a notte in camere furnished in u stilu di u Medievu. I celebrazioni sò stati in altri parchi è musei. Tutti sò uniti di una cosa - un tentativu di cunservà a tradizione antica.