Cumu à Starch un pruduttu Puntata?

Parechje averebbe aduprà chjami. E in questu ùn ci hè nunda nimu, perchè u tetu fattu hè rapidamente pruduttu, hà una struttura texturizata interessanti è piace assai nantu à a robba è in servitori decoratori. E se l'affari per un calzini per a cunsultate sò allungati veri è cundiziunati, a napulita si deve stà a forma è avete un aspettu neat. Per questu, hè necessariu di amara . Allora, quantu bè da u fustu u pruduttu u fattu? Quì sta sesta.

Modi populari

Hè necessariu di usà lamidu per fà a forma di u liggeru. Hè da esse diluted in a proporzione di 1 culletta sopra à u lettuce di pezza à un vetru di acqua, è poi posite u mischju nantu à u focu medium è porte à foglie. Dopu avè rinfriscatu nantu à a suluzione, puderete abbiusà u vostru pruduttu per ch'ellu hè tutta chinu d'acqua. Quince minuti dopu, avete bisognu di piglià a cosa è aghjustà cù gentile. Per ascira, ùn crisce è ùn mancora a forma, mette nantu à una superficia plana, pre-stendu una bagnata.

Stu metudu hè adattatu per a cose cun ancu cimi. Ma cumu per fustellare u pruduttu pruduttu è incù i gruppi di elementi dilicati? Hè megliu utilizà u metudu "fredu". Per fà quì, pigliate un cume di litre di acqua è 1 culletta spugna di fècula di patata. A suluzione dilujata in questa proporzioni ùn hà micca fà u pruduttu troppu riidu, ma si mantene a furma di moltu tempu.

Pi garbu di starchi in un modu "fredu", hè bisognu à dilute a dosa necessaria di fècheru in l'acqua è di trasfurmarà a cosa in legnulugia quasi media ore. Dopu u tempu hà sceltu, u pruduttu ùn deve esse spusatu e sprezzate nantu à una spugna, coperto cù un pappu rico. Per fuglià, pudete pudè metà a pezza di u tela, ùn l'ùn pacenanu, si lasciate un poveru spusatu. Dopu un seccu, esse elastica è ùn pèrdite micca a forma.