Cume una tina di cera - chì hè a megliu modu?

Ogni maturità necessita di sapè cumu scumpari una tina da a cera, perchè pò sputà l'aspettu di a ropa è di l'articuli interni. U traccia da a candela fritta pò esse eliminata in parechje manere, salute per a ferita è a salute umana.

Cumu scaricamentu di a cera da a cera da a robba?

Per pudè passà a rimettare di impureità di a robba, hè necessariu di scupriri a natura di u so urìgine. Prima di lavà a cera da a cannila, deve esse ghjustu esse naturali o artificiale. Ogni chjaru hà e so peculiarità propiu:

  1. A cera naturali hè cunsistenti di materia urganica, cusì creta completamente è abbanduncia traccei più impurtenti nantu à u tetu - sò più faciuli di sguassà.
  2. U so analogulare artificiale - paraffina, cunsiste à l'olii minerale, à u funnu à u soot emitting. A paraffina abbanduncia manichi più alti chì sò difficult to remove.

Comu lavà a cera per a depilazione di a ropa?

A cunfondenza per a depilazione hà una cumpusizioni di più cumplicata: spessu comprende l'olii essenziale è u culore, aggravanti u prublema. In questa situazione, ùn si pò micca cumprà nant'à u funziunamentu di lavà a cera nantu à u tecido, perchè diventa più forte quandu si in u cuntattu cù l'acqua è sustanzi di limpezza. Pudete vede in un di dui modi:

  1. I medichi di depillazioni anu teme l'oliu, perchè u settore sò spessu appruvisa di servitori di carta. Anu abbandunna ancu impuri minori nantu à a robba, ma sò più faciuli di sguassate cù acqua e pane finu. Immediately after it is possible to remove the tacchi da a cera cù a so aiutu, a cosa deve esse lavata immediata.
  2. Cope cù i restos di a distillazioni distillatoghja hè ancu più faciule, se utilizate un oliu idrofili. Questu significa per lavà, perchè una pruducia oliosa, ma cunvertitu in latti nantu à u cuntattu cù u liquidu. Pò esse usatu cum'è un gelu lavatu regularmente.

Cumu si pulisce un vestitu di cera di vela?

Questu pezzu di vestitu hè spessu adornatu cù lace, appliqués è altri elementi decorattivi, cusì ponu assume chì hè fatta di tela delicata. Ancu sapendu cumu scumpari una tina da una cera di cannila, avete aduprassi cum preci di u circondu:

  1. Prima, avete bisognu di manteneu u vestitu nantu à u vaporu per fà chì a paraffina fugliate.
  2. Puderete sguassate i pezzi di cera nantu à e mani, è trasfurmassi in u soapu liquidu in pappagallo o gel per lavà e soffrenate durante almenu 10 ore.
  3. Lavute a cosa da a manu è secca.

Cume a lavà a cera da i jeans?

Per a so pruduzzione, hè fatta un spaziu di cottusuni di cuttuni, chì ùn hà micca paura di lavà in l'acqua calda o prudutti cuncipiti cunti. Per esse decide di lavà a cera da una cannila da i jeans, prima avè bisognu di valutà l'estensità di a contaminazione. Un pezzu pò esse rimettutu cù a lana di cuttuni o una napulita indurata in u spiritu biancu o a gasa. Grande - trattatu cun un pezzu di ghiacciu è chjucu cù un cuteddu, è poi piglia a manu o in una machina di autore.

Cume i pinnate di u ciule di cera di vela?

Questa parte di u vestitariu pò esse fatta di tessuti naturali o mezubilii. U materiale sinteticu ùn pò micca esse ironatu in altitudine temperaturi, cusì hè faciule cumprà per fassi per lavà i pantaloni di una cera di vela, solu cù l'aiutu di lavà. Piumi di cottura pò esse sbulicati da a tarra grazia à u ferru caldo:

  1. Prima di prucessu, hè necessariu di studià l'etichetta di i pantaloni per capiscinu a qualità di calefría serà ottimali per elli.
  2. U pantaloni si deve esse situatu nantu à a tavola di pienu cù a contaminazione è cogliu cù un capuzzu.
  3. Hè necessariu di furnisce in modu pruduttu a zona contaminata cun un ferru da u paper è dopu sguassà. A manipulazione pò esse ripetuta diversi volte per finta di eliminà a mancia.

Cumu lavatu a cera da a chaise?

Sì un spaziu permanece nantu à u tecido di l'outerweari, questu l'avete un benefiziu quandu si pulizia. Per a chjappu di costura, u materiale impermeable hè utilatu, chì suffreghja micca un liquidu malamenti, è questu hè ancu di u soffiu. E donne famigliali, cunnisciutu di cumu purificatu di cera da una bracera di Bologna, cunnuscenu dui metudi pruvati di sguassà tacchi:

  1. Se a paraffina ùn hà micca avutu u tempu di secca, pò esse solu sottumessi cun una spugna di carta, senza pressinà dinò à u tela. Quandu a cera ùn ferma a secca, sò scumpressate cù un schedariu di unnessu o un cuteddu.
  2. A cera siccata hè simplice di sguassà in una lavatrice convenciale, se aghjunghjenu un liquidu pocu per sguassà u polludu per rinvià u grassu da i pranzi.

Cumu si pulisce un mantellu di cera?

A diffiurtà di sguassà contaminanti da stu pruduttu hè chì ponu per passà facilmente forma - seconce in quantità à a tweed, cachemire, suede o di u pelu era utilizzatu per a so fabricazione. Siccomu ùn hè micca piacevule per necevarè a cera da u tela per causa di a so densità alta, l'algoritmu di struzzione serà cusì:

  1. Prima, avete bisognu di verificà a retazioni di u materialu à u più limpice per una zona pocu indetta - per esempiu, vicinu à a costura per l'internu di u pruduttu. Stu rolu hè ammonia adattatu o una mezora di soda cun un liquatu di vapore. Un caseddu di cuttuni hè appiicatu à u tatu di 10-15 per verificà chì u mantellu ùn cambia u culore durante a pulitica.
  2. Prima di eliminà a tina da a cera, a zona circundante hè abbastanza adupratu da acqua calda.
  3. A pulverizazione hè tratta cù un lìquidu lavatu è fugliate rigurosu cù un pezzo di bristle duru. Restos di a tacca sò sbagliati cun l'acqua rinfuzzata.

Eliminazione di tàzzi di cera

Eliminate tracci di paraffina o a so cuntrapittura naturali nantu à articuli in mobili è articuli di tessili interni presenta un impurtanti perchè ùn ci hè micca sempre pussibule di lavallu o mette in purificatori sicli - fede fisiche è materiale. Ci hè questioni chì u mancu di cera nantu à u tagliu deve esse surtitu da una manera pocu cumuni cun l'aiutu di a trementina o di l'alcohol. Sta tècnica travaglia nantu à i materiali cum'è:

Comu pulisce a cera da a tapitula?

Piuttostu, i posti restu di a contaminazione da a paraffina sò stati nantu à u pavimentu di coperazione - ponu esse ghjustu durante un coppizammu romantica o divina fortuna contru l'amici. Quandu hà dicidutu cumu per necevarè di cera nantu à una carma cù una munzora, valuta à piglià ogni tentativu per piglià a densità di e fibres:

  1. L'area affettata hè trattatu prima pè una salamandra o solu sapone per alcuni aff Rebustificante di a massa solidificata.
  2. Quandu a cera cummincià à friddu, hè eliminata in anticipu cun una pepite di carta preparata in anticipu, per ùn mancu di i spiculi di u locu esistenti.
  3. Sì dapoi dopu chì i tracchi nantu à a tappa sò sempre, i villi avlici deve esse cura cù cura di tisei.

Comu pulisce a cera da u couch?

Per fà cutà o rinfriscà in alcuna manera, a tacca da a tapiseria di u sufettu ùn sia micca successu, perchè u prublema sera reseutu senza lavare, soffiu e tisi. U più impurtante hè a ricunniscenza per sguassà u soffiu di a cera di vela:

  1. L'aria raggiosa deve esse squandita cun un pezzu di ghiacciu, per chì a misura di ule cruciate s'abbicina.
  2. I pezzi maiò di a crosta sfurmata sò chopped off with a cutidianu.
  3. Tracci di a tacca sò prescelti cù un schedariu di unnessu o cun una sponża di melamina per utensili.

Comu lavà a cera da un tela?

I drapery décorateur per una table di cena hè a più faciule per arruvinà è pozzu in u cunghjettu di u frigorfice per frenu a contaminazione. Una alternativa à cumu per sguassà tàvule di cera cun friddu hè un pacchetta di ghiacciu chì deve esse posta nantu à u mantellu. Dopu qualchì minutu un pocu minuti pò esse facilmente scraped off cun un cuteddu brutale. Tali metudi seranu svilu:

  1. Solvintura. Hè impurtante per sapè cumu di sguassà a tela da a cera, per ùn fà per fà dalli u toghgianu: ùn pudete micca lavile in un solvent, avete bisognu di umietà a contaminazione cù un disc di cuttuni dipped in acetone.
  2. U mantellu biancu pò esse puliti di paraffina cù perossu di l'idrogenu, ma avete bisognu chì u so usu di u tela colore hè impeditu. U liquidu deve esse spurtatu annantu à u taccu per parechji uri, piglia la tela in u modu urientale.