Cucina australiana

L'Australia hè statu cunsiderata annantu à u centru di a gastrunumia mundiale, è a cucina australiana hè unu di i più esoticati è diversi in u mondu. A culinaria australiana hè un veru paradisu gastronimu, pudete pruvà tuttu di tastalli è sandwich di vitturi a cangurus cun forti tisori fritte è fritte. Issa Austràlia hè una veru retaculazione culinaria. Unu di i motivi per andà in un viaghju à u cuntinimentu verdu hè a tastera di a cucina naziunali australiana.

Tradizziunali australiani

L'ascesa di a cucina di l'Australia cascata nantu à i 90's di u seculu passatu. Ci era dopu in tutti i cità principali di u cuntinenti principiàvanu di prisintari diverse ristoranti, sustinuti in u stilu di "cuisine australiana moderna". U successu di l'arti culinariu hè influinzatu da a varità è l'uriginale di i piatti, è di prezzu finu. Emigrati di tutte e mondu indubanu i so culori di culuranza à l'Australia, cun u risultatu da quale a cucina uniu l'urdinatore orientali è occidentali è aghjunghjenu i so tradizioni antichi. U risultatu era colosale.

A cucina australiana hè una cucina inglesa adattata à e cundizioni lucale. U salottu di i australiani si componi di un cunvene standard di verdura, ova, pane, salsiccia, ham o un pienu caldo. Un esse livante hè cunsistenti di sandwich, muesli è frutti. Da i preziosi cercanu u cafè, u tè, u latti o u zitelli freshly squeezed. U pranzu in a so cumpusizioni anu s'assumiglia à l'inglesa: u bistecchieru cù cipudine o patate, paté di carne o una insalata cun "cheater". U main meal à l'australiani hè u cundimentu, tradiziunale celebrated in the circle family. In a maiò parte di famiglie per cena cruccate una carne fritta cù verdura, zuppa o snack, pesce, postu, pasta o pizza.

Funti di a cucina australiana

A dieta di i residenti lucali hè cumprata una grande quantità di carne, principalmenti vacuna. Qualchese australianu cum'è un pianu naziunale chjamà un pezzu di carne, necessariu ben frittu. L'Australia hè assuciata à parechji di noi cù canguru, solu a carri di questu animalu esoticu hè solu per i dilettanti. In ogni casu, se u canguru di carni hè rinsicatu bè, tasteghja cum'è carne di cerva.

Una varietà di platti in l'Australia in parechji stabilimenti sò disposti da u pesciu, ancu di e spezie lucali, cum'è shaper, barracuda, whitebate. E a strada di pisci di coccia hè abbastanza spiciale: hè asciutto in i lamparosi ardenti sottu un livellu grassu di grass. A situazione geografica hà stabilitu a varietà di a culinaria australiana cù ostriche è muscoli, scuntra è polopuli, crabs and shrimps, langostini è langostini, è ancu carni in tibia.

Per a preparazione di numerosi platti naziunale, i maestri australiani di l'arti culinariate utilizanu no solamente vegetali chì sò cumuni in Europa, ma ancu frutti tropichi com'è u taro, banane, papaia, inyam e ananas. U banana fritta sò sirvuti à i pezzi di carne, è u zucchina di ananas hè spessu usatu com un marinade per soaking a bird. Ma a più verdura cumuni hè un tomate.

Cum'è i britannichi, l'australiani sò grande fanni di tè. U cafè, u latti è i zuccaru sò ancu cumune. Hè assai populari parechji milkshakes è u ghiaccio. In Australia pudete divèrtanti vini. Hè nutate chì a produzzione di u vinu hà sappiutu parechji cambiamenti in l'ultimi anni. Molti vini sò stati fatti di cultivazioni varietà portuguesa, spagnola è francese di uva.

Praticelli nazionale di l'Australia

U principal cumpagnu naziunali australiu hè chjamatu vejemate. Hè stata prima preparata in u 1920 da Fred Walker. Walker aghjunghjia un extracte di levitu di cipolle, l'api è u salinu. Hè acquistatu una massa scura gialla simili à dumitù manchata nantu à u pane o utilizzatu com un platu autònomu prestitu. In u mumentu, Wedjemite hè statu intruduttu in a dieta obbligatorja di l'Australiani, è più tardi divintò cusì famosa chì era un deficit.

Parrannu di a cucina australiana, ùn ponu aiutà à esse dicennu un pocu parolle nantu à l'alimentariu aboriginali cottu nantu à u carbonu. Questu pienu hè chjamatu "dumper", chì hè un bungu, fattu da una mistura di farina è acqua. Eat stu rotulu necessariamente cù u tè, chì hè natu in un pezzu di caminari. Un altru di i pratichi aboriginali più insosse è "Soup da Anaboroo, Mango e Burrawong".

Solu in restaurants in Australia, i turisti possu pruvà cusì cusì stupante com'è canguru di carne in quandong sauce (un fruttu chì hè chjamatu "peach di notte"), anguilla fritta, crabi blu, labbra di capra, ostriche d'acqua fresca è, ovvi, coccòdile è carne d'opossum. E questu ùn hè micca tutti. A menu di i restaurants rispettabbili cunsiste parechji documenti d'exotiques australiani.

Ddi posti, Australiani preferenu Lamington. Stu biscuit savurosu, chì hè culata à u chocolate è sprinkled cù scorci di coconut. I primi Lamingtons sò stati preparati da un pappagallou cù l'addimpernate di cunduttori o frutte, ma avà sò preparati senza l'aghjunzione di marmellata. Comu u rinfreschamentu, certi cunfisori utilizanu crema nucete.