Cù que portanu un parcu in l'inguernu?

Un locu pramicu, caldi è confettuale di l'ultimi anni hè assai populari trà fashionisti, no solu duranti u staggione, ma ancu in l'invernu, grazi à una scelta larga di mudelli insulati. Per i zitelli militari attivi - hè solu una versione indispensabile di i capelli, perchè pò fà a vostra imagine stylica è, impurtante, còmula.

Ciò chì portanu cù un parco in invernu?

S'è in a meditazioni, cù quale hè megliu aduprà u parcu in l'invernu, i nostri cunsiglii rapidamente aiutu à decisu. Prima di tuttu, parla di ropa. Prupristà, hè megliu aduprà un parche cù i pantaloni, perchè a fiora sughjetti di u sottu pò fà una ridicule image. Cusì, a prutezione di i pantalon, liqueur, calone caldu. Ma di mudelli sporti, hè ancu megliu abbandunà. Se vulete vulete tene a fimminenza in l'imaghjini, poi poni nti un longu, ma micca più di più di u parcu stessu, una tunica cun leggings o un ghiazzai puntata longu.

U principale impurtante in a quistione di ciò chì porta un parco in u invernu hè a scelta di u calzari drittu. L'ultimi di tutti, combina l' articuli stivali Martinsa , cù stivali, stivali, è botte finamente chjudi cù un toe nurmale. I mudelli nantu à hairpin cun un pezzu finitu in questu casu ùn sò micca una bona suluzione.

Perchè l'imaghjina hè stata vunnevule stylosa è armoniosa, ùn hè micca impositu a falla di l'accessori. Sceglite un caprettu, pudete assicurà salvezza cun prefittà di mudelli tipichi. Capigliati in particulare bè cù lapini è pompomaggi. Una bona scelta hè ancu alcune è capelli di pelle cù capelli di fur, ma l'ùltima opzione fermarà bella si ùn ci hè micca u collu di u pelle in u vostru parcu. È quasi ogni parcu pò esse cumplettata cù una bufanda longa in tonalità o in cuntrastu di culore.

Per finisce l'impresa per voi u saccu volumètricu chì in questa stagione hè cunsiderata cum'è a maiò decisione per i missali di a cità pò aiutà.