Comu liberà un friddu?

Runny nasu cumincia perchè cusì u corpu hè purificatu. Cù u mucu chì venenu fora di u nasu, a maiò parte di tutti i microorganisimu chì entra in i viaghji respiratorii è ponu esse chjappi. Ma ancu intelligente chì stu prucessu ùn hè micca utili ùn favurisce micca à pensà à cumu di ridivà di un friddu, in aspra li pulmoni sianu di l'aria è anu partu cun un pannu.

Comu liberà a rinitis crònica cun l'aiutu di l'aromatica?

Difatti l'olii aromatii essenzali sò benifichi per u corpu. Contenenu un gran numaru di sustegnu utili chì distrughjenu qualchi tipi di bacteria è virus, affettanu bisognu di u sistema nervuali è di disinzià. Certi olii anzianu aiutu à guariscenu un friddu, anche s'ellu hà passatu in una forma crunna.

I tecnulugia di aromatherapy pò esse sfarenti. Pudete aduprà per trattà lampa aromaticu specialu, puderete sparisce un pochi gocci di prufume di modu nantu à a robba o u lettu. Alcune cunsigliu chì ricercheghjanu l'olii aromaticu di mischju cù l'oliu biancu o l'olii marigold. U liquidu rifluccu si usa à rubbure l'alpi di u nasu.

U megliu è più veloce per sguassà di una fretu è di a congestioni nasali uttene l'aiutu di st'olii:

Cumu si libri di un fretu forti cù l'oliu mentol?

Sta strumentu pò ancu esse usatu cù lampi aromatiques. Ma più benefiziu da esse si sguardi nantu à i passageri nasali. Dui zicchini à unu è l'altru nippè, è u nasu principià immediatamente per respira più liberamente, l'stagnazioni sparisce.

Per un efectu più grande cù l'oliu, pudete lubricate l'ale di u nasu, u frunti, u whisky. A volte, hè cunglista cun camargante è utilizzatu per fà compressioni.

Cumu libbirà di strannutà è friddu, cù infuzi è decucchi d'infusati?

À l'altri in l'olii essenziali, l'erbe cuntenenu parechji sustanzi utili. Per quessa, sò aghjuntu à i medicine diffirenti, sò usati com'è basa per i tariffi farmatichi. E erbi sò utuli à elli, è in cumminazzioni.

Da u friddu u megliu aiutu hè:

Puderanu decoctions è infuzzioni di sti pianti duveranu trè à quattru volte à ghjornu per mezu di u vetru.

Cumu si scaricate di persistanti friddi per inalazione?

Inalati sò assai utili à i friddi. I Trattati trattate e diverse malatii di i viaghji respiratorii è aiutanu cù u friddu cumuni. Inoltre, l'ultima ùn deve micca esse di frà urìgine.

A suluzione più famosa per inalazione hè salina. Parechji si aghjunghjenu una pocu di soda, una gota di parechji olii essenziali o l'infuzzione d'alivi di l'erbe.

Quandu si pò distendu di u fritu cumune per l'aiutu di l'instillazione?

Dopu dopu a prima instillazione di aloe o zucchero di calanciea, si vescu chjaru chì u travagliu folkloricu travaglia. Trimate a medicina solu in u nasu nettu. Ùn aghjunate postu dopu a prucedura. Uni pochi minuti avete bisognu à pusà per a so testa caciunata, perchè e so sustanzzioni curative ùn sianu fora.

Invece d'aloe, pudete piglià remola o carotta. U zuccaru di sti ligumi ùn hè micca menu utili è, frà altri cose, aiuta à rinfurzà l'immunità locale.

Cumu si libbratu di un friddu cù altri rimedii tradiziunali?

  1. Utilice calzini di ghjurnata cun puretta di mustarda.
  2. Rinva i petti cun una tintura di pepite o querosene prima di andà in lu lettu.
  3. Utilizare u caldu secu. Càlmiu i sinus nasali cù un ovu chjucu o un saccu di salitu.
  4. Cù un nasu assai rinfrescante forte, fiscanu i tampuni in u zucchzu d'aziu frescu è inseritu in u nasu.