Chloe Kardashian insistiu à trattà à u so maritu di l'alcoholismu

L'altru ghjornu una secore di leone Chloe Kardashian hà fattu una forte affirmazioni di u so maritu Lamar Odom. Ella dicia chì, si ùn manca di vìdiri, allura a donna hà forza "hide" Lamar in u centru di riabilitazione.

L'avvinta di Lamar Odom ùn si pò micca visu da a fine

Ogni sapiulu chì u sposu di Chloe Kardashian ponu assai malati à a famiglia. No tantu tempu, si truvò inconsciente in un brothelu di Nevada. Allora cagiunò à u cunghjulu, è per parechji mesi, ghjè in la clinica. È a tortu hè cocaine è una dosa di "cavallu" di Viagra. Dopu stu casu, i medichi rigalamenti pruibitu di eddu l'alcool, drogu, etc., è Chloe amminstenu cù un divorziu ufficiale. Dopu questu, Lamar Odom hà una pratica solu.

In casu, l'aligria in a casa di Karashian era curretta, è prestu l'omu spizzò: ellu hà da cunsumu l'alkohol in grandi quantità. A pacienza Chloe era alluntanata, è hà datu un ultimatum: o ellu à l'ospitale per ellu stessu è hè trattu per l'alcoolismu, o "hà" agisce "a forza". Mentre a zitella spiegò dopu, ella hè assai temerosa chì Lamar torna à drogu novamente. Per via, i parenti è amichi di u bascu di basquetanu sò in tutte di a so sposa è avè digià avutu cunsechju à u trattamentu obligatoriu. Inoltre, Chloe hà dichjaratu chì Lamar ùn hà micca accunsentutu di sottumessu un cursu di riabilitazioni, ma dopu chì ella era minacciata di micca di "tirone" da u prublemu, l'omu hà pigliatu parechji ghjorni per crede.

Leghje ancu

A mamma di Chloe hè contru à a so rilazioni incù Odom

I ducumenti nantu à u divorziu Chloe Kardashian è Lamar Odom firmatu in 2013, ma doppu l'incidentu in u brothelu di Nevada, a zitella dicia di dà una seconda chanceu è si ritirò l'appiecu. Allora l'unica persona chì era contru di rinuvà a so unioni era Chris Jenner, a mamma di Chloe. A ddu momentu, era sicura chì da a so rilazioni a famiglia Kardashian ùn saria solu. Cum'ellu vinaru à u tempu, era ghjustu.