Chjesa

Un veru bagnu russu hè solu impussibile senza una verdura nova e spina. Hè u spucidu di bagnu, grazie à i phytoncidesi cuntenuti è l'olii essenziali cuntenuti in e foglie, cambia à u prucessu di lavura in un procedimentu rijuvienti salutariu. E spazzunate di bagnu si trovani senza dubbitu per e persone chì soffrenu di a sudazione surferente di pede è di malati di a pelle, sotate u sistema nervuu, sullivanu l'ansiette è aiutanu à pressione di pressione. In più di quarantinu puremente, in bagni russi sò usati è scoglii cumminciati, cù l'aghjuntu di varii aromi medicinali. Per esempiu, una farina carvana cù a ghjustizia aiutà à facilitate a cundizione in i malatii di a viloria è altre organi di u viaghju gastrointestinali, curà u dolore à l'articuli di reumatismu, è facilità ancu a dispusizione rapidu di l' excrementu grassu .

Quandu si preparanu cracu di roghju per un bagni?

Tradizionalmente, a preparazione di scatuli di lavande di roure principia in a seconda mità d'aostu è cuntinua finu à a fini di sittembri. Hè avvistatu chì i scoglii di longhi più longuali sò acquistati da i rami di u "quarchu" "invernu", chì ùn ùn mancanu foglie per l'inguernu. S'ellu parechji alli in arburi crescenu vicinu, a scola più bella vene da quella sottu quella cresce i più grandi mugs. Ùn aduprate micca l'arbureti per cugliera chì crescenu in i spazi insulanei per u ambigtu: stratti vicini è industriali, cimiteri, ecc. Per fà preparà a scupa puderà solu esse in tempu di tempu sole, fendu una cura particulari à u fattu chì nantu à e foglie ùn ci era micca una gota d'umidità.

Cumu guariscenà e scuschetti?

À una scola ferrada, chì hè chjamata "fe è verità", deve esse guardatu in certi cundizioni: in un locu fridescu fora da a luz di u sole. Tradizionalmente, un à²ticu hè adupratu per questi scopi, ma in cuncepimentu urbanu una scupa pò esse emmagatzematu in un barracciu o in un trasteu o in u frigorifico congelador.