Chì duverà un zitellu puderà fà in 8 mesi?

Oghji mesi passavanu micca innammificati - quand'elli eranu scacciati cù colic - i primi denti si scanzanu, sappianu à mantene a testa, è avà sicuru è pusenduvanu è arraggiati, a maiò , mamma hè introdiscente à pocu di novu platti in a dieta. In brevi, u mulinu hà digià largamente successore, perchè pò esse sumendu i primi risultati: ciò chì un zitellu pò fà in 8 mesi, ciò chì dice, ciò chì manghjatu, quantu i so denti, quale alte è u pesu. È ùn hè micca per pruvà à i parenti o altre mòglie nantu à u duminiu. No, à questa età, i genitori necessanu seguità à seguità a dinamica di u sviluppu di u zitellu, per esse sicuru chì tuttu u passu cum'è sempre è senza devviamenti.

Chì duverà un zitellu in 8 mesi?

Malgradu u fattu chì à questa età u zitellu ùn cresce micca cusì veloce, i genitori devi esse parametri per l'altitudine è u pesu sottu cuntrollatu. Nurmale, u pesu di u babbu di 8 mesi nascenu fluveru trà 7 è 10 kilogrami, è l'altura hè 66-73 centimitri. Di sicuru, hè bisognu di piglià in cuntalli è e carattaristichi ndividuali, ma e mancanza evidenti o bustu, ùn pudete micca ignurà.

Dopu, parlemu micca di e cumpetenze adquiritu. Chì duverà un zitellu puderia falla in 8 mesi:

  1. Pruprità, un zitellu sanu è sviluppatu in 8 mesi hè di sicuru cunfidendu. In questu casu, u zitellu retrosu facilite à a posizione reclinosa indipindente, pigghia in l'amministra un certu ughjettu menti
  2. A Mummia pò respira un suspiru di sollievu - viaghjate è pigliate una pusizione cunclusiva mentre dorme un fogghiu pò senza aiutu.
  3. Certi babotti pò subirle i peri, mantendu u sustegnu.
  4. À a fine di u 8 mesi, parechji babies cumminciaranu à coghju, ma ùn avete messu in folla è preoccupa - arriniscenu cum'è no tutti, alcuni prefettenu per esce da. Eppuru, in a giurità, deve esse nutatu chì i crochet rastreri hè assai necessariu per rinforzà i musculi di u sistema musculoskeletore, in particulari, u spalle è per quessa hè chjaru chì u zitellu ùn missi micca sta fasa di u so crisciutu.
  5. Parlendu di ciò chì u zitellu pò fà in 8 mesi, ùn puderebbe sceglienu l'azzioni realizata da i piani: piglià è trasfurmà u cinghiale, per piglià cun duie ditte un ogetpicheghju, per fugiterà e mani o fate un dettu à l'oggettu d'interessu - tuttu questu hè pussibule per un criaturu d'ottu anni.
  6. Parechji buntani oghji oghje l'utensili di cucina: si cullà una cullette nantu à un pianu, bè da una tazza o bevedore.
  7. Inoltre, i ziteddi anu studiatu à spusà, spicialmente anu da piace à livà middi.

Chì duverà un zitellu pudarà fà in 8 mesi: u sviluppu mentale

U moveru di un criaturu di 8 mesi chì hè stata una sponche - assume l'infurmazioni da l'ingressu, da questa colossali carica nantu à u sistema nervu. Ùn vi maravigliate chì u sonnu di u zitellu à questa età hè inzuccaratu: à a notte u zitellu pò esce da, chianci, spin, creep, esilla - tutti questi sò fenomeni tempuranee causati da un stress excessiu à u sistema nervu fràggiu di i migghiori. Ma u successu di u canzone in u sensu di u sviluppu psico-emutivu hè digià evidenti:

  1. A memoria hè attivata di sviluppu: a foglia hè prublema di ricurdà l'ultime avvenimenti.
  2. U zitellu hè orientatu in u spaziu, per esempiu, dopu avè intesu a question: "induve?" - accumenza à attivà u so capu in ricerca di l'oggettivu.
  3. Pudete dì chì di questu età principia, u chjamatu "periodu di mono" è ùn finisce micca quì prontu. Intantu, i genitori puderebbe si rallegri, perchè u zitellu in questa stage imite solu.
  4. In quantu à u discursu. Ciò chì u zitellu riciata in 8 mesi - per capisce, in u megliu, solu una mamma pò. In ogni modu, u so discorsu cuntene tutte e so sonnii di a so lingua nativa, menu spessu tutti i zitelli di 8 mesi è "dà" i paroli simplici cum'è "mamma" o "dad". A strada, avà hè assai utile cumprà a musica di u zitellu, contate poema è contos di fata, scrivi i so azzioni è l'ogetti circundante, perchè cusì u zitellu si forma u so propiu, cum'è un vocabulariu pasivu.
  5. Chì, sicurtamentu, u zitellu puderebbe in 8 mesi, è ancu u zitellu è a zitella, perchè hè di distingue u populu nativu da i straneri. U fogghi anu temerà, sopratuttu u zitellu chì teme à parte cù a mamma - hè un fenomenu bastant normalu, chì indica chì u zitellu sviluppa bè.