Cattedrale di Lausanne


A Cattedrale di Lausanne hè una di a più bella in Svizzera . Hè situatu à sudu-ovest di u paese, in a cità di Lausanne . Malgradu u fattu chì a custruzzione di u punteddu principia in u distante 1170, à questu ghjornu hè cunsideratu cumplettu.

Cosa da vede in a Cattedrale di Lausana?

Questa hè nunda più chì una principessa maestrale di l'architettura Gotica. Basta cusì à vede l'internu majestule apposta di u bastimentu, è pudete capisce chì stu locu hè cunsideratu u più singularmente in tuttu l'Europa.

A strada, a cathédrale de Lausanne o, com'è chjamata Cattedrale di Notre Dame, hè custruitu in u centru più anticu di Lausanne in u circhiu di i ristorante lucali è l' ospiti . E so torreti alta, spiers, buttigli di arcuni, vitra "vitrata" - tuttu chistu incanta u so splendore, a bellezza di l'architettura gtica francese.

In prima, una citta vittoria "rose" hè statu cita. Stu mosaicu medievale personificà u mondu sanu. U vitravaru depèndite di Diu, chì hè circundatu da i quattru richi di l'Eden, à volte di l'annu, da dote mesi è i sinjali di u zodiacu. In modu, in diametre "rose" righjunghje à 8 metri!

Hè impurtante ancu di aghjunghje chì prima di a cattidrali hè stallatu una vigilia di notte, chì deve esse impeditu di una sughjettu incendi. Oghje, da 22h00 à 2h00, u guardianu si cammina 150 passi di l'escale di a torre uccidintali è si mette à u so postu, cunserva cusì a tradizione di Lausanne.

Inoltre, ogni turisticu pò acquistà cun una vista pittoresca di u Lavu Ginevra è a Lausanne stessu, scalendu à a cunsirvazioni d'una di i turri.

Cumu ghjunghje?

A cattidrali hè nantu à una cullina, perchè pudete ghjunghjene à peda o da trasportu pùbtu (stop "Riponne").