Capo Beige

Chì puderia esse più elegante ca un capeddu latinu? Spécialmente se hè un culore beige. Stylists riferenu u so capeddu beige à u vestitori base, discendu chì questa cosa hè a spina diva di u vestitariu di vaghjimu. U mudellu di sta culore havi una massa di vantaghji chì a distingenu da una larga varie di l'outerwear:

U primu giacca di culore beige hè statu issuatu da a marca designer Max Mara. Un capo beige doppu cù manichi kimono diventenu una cartulare di cartellerie italiana. U strumentu hà guadatu l'amore è u ricunniscenza di fashionisti avanzati è era spessu vistu in l'armarii di Isabella Rossellini, Keith Blanchett è Naomi Campbell. L'onda di a moda era subitu ripigliatu da i chloe Chlee, Michael Kors, Erdem, Alberta Feretti, Kira Plastinina è Burberry. Chì idee i designaturi ùn mancanu! Abbigliati abbitanti beige, mudelli catturiti cù spremessi anziani in u stile di l'omi, hà incrutu u pruduttu cù strisce è pedichi. Ogni mudellu di u mantellu era orientatu à l'urduministi di stili differenti è era beni cumminatu cù e cose di u vestitariu basica.

Materie di a fabricazione di capeddi beige

Forsi u tipu più famosu hè u capicucatu beige beige. Capanna di u quali u pruduttu hè fattu crescenu a tutte e altri materiali da a so dulcezza, finesse è forza. Malgradu u prezzu altrettore, assai ditulini sò fideli di cachemire, è ùn anu deleghjunatu in parechje anni. L'unicu inconvéniziente - un capeddu di caccia di u casgiu beige dispuniscia una cura speciale è un regnu sparing dry-cleaning.

I mudelli di una tweed o di cammellu (vigon) ùn sò micca micca attraente. Sti materiali sò piacevule à u toccu, ùn briunate micca in u sole è seguitanu in furmazione.