Calzature Donna - Moda Trends 2016

Certu, i più amichi di e zitelli sò diamanti , ma i piu di u fieru sessu sò uguale impurtante. Ci hè unipochi tipi di calzature, ma micca una sola donna pò fà senza parechji parigli di scarpi. Ogni stagione nova offre e so propiu tendenzi di moda, cusì in 2016 i diseggiani chì creanu i scarpi di donna, truvonu micca cà à sorpresa i zitelli. Calzature, in quale durante i manifestazioni mudelli sfruttati, fascinate cù variità è solu solu solu di designu. Hè nutate chì a maiò parte di e tendenzi sò una mischju incuraghjie di clàssici ineschababile è idee revoluzionarii chì incorpricanu in i scarpi chì ponu purtà nutizzii freschi à alcuna imagina. Chì sò i scarpi in a tendenza in 2016?

Calzature di classifiche

Sapere, barche, forsi, sò u mudellu più in dumanda. È ùn hè micca surprisante, perchè sò universale. In u 2016, tali calzari - a tendenza di a stagione. I so disinfettori offerta un'interpretazioni dilizii, cumminendu i scarpi cù barche cù ligne di ghjustizia, leggings pratiche, calzini fussini è scuriti. In quantu à l' altura di u bughju , i tendenzi di a moda di u 2016 suggerenu chì i scarpi senza un talone, una "hairpin" alta è una "colonna" grossa serà ugguali.

I mudelli Laconii di fiori clàssici, brillanti o non culori ùn necessitanu micca di decoru, cumu si parranu abbastanza propria. Tuttavia, si deve aghju vulsutu fighjerà i mudelli originali, chì sò imbruttuti in e so pedi cù pedate spumanti, decoratu in tutta a superficia cun perdi o una stampata creativa. Modellini simili sò offerte à e donne Vivienne Westwood, Nina Ricci, Balenciaga.

Ughjetti aperti

Se l'armata scelta pensa chì i calzarii deve esse chjusu, ma u tempu volenu l'uppostu, a megliu suluzione hè un calzettu aperto. Un "hairpin" rossu o una "colonna" stabile ùn hè micca cusì impurtante, ma i disinfettori sò cunsigliati da prestu una cura particulari à a decorazione. Fighjendu grandi modelli décorati cù lacing, chì ponu realizà una funzione pratica o serve com'è una decoru. E maiuri cimitali patroni femine sò in i scarpi adatti cù cile, o in mudelli, chì u piuvale hè coperto cù u pezzu di u pezzu. In u 2016, i bagnu chì ponu attranu l'attinzioni cù brillo d'oru o fiori di pietre. Un esempiu vivu sò e mudeli proposati da Giambattista Valli, Rodarte, Francesco Scognamiglio è Dries Van Noten.

Purtelettu

I vantaghji di i scarpi cun tacchi culo sò evidenti. Sò cunfurzati per arreri, permettenu di pruvà cù l'altura ghione, adattatu à ogni staghjoni. À u stessu tempu, tali mudeli ùn sò micca vistimenti sensu ca u piucidu in un capriccioso "hairpin" inestabile. Accent in i pezzi ponu esse un taccu stessu, fattu di materiale texturizate, chì hà una forma insolitica, dipinta in cuntrastu à u cima di u culore di sapori. Una altra tendenza in u 2016 - i scarpi cun un talone aperta nantu à un puntu ghjuvellu. Mühli - stu nomu avia datu à mudelli simili chì sò offerte per portanu in l'urtisculi primavera è stasgiu Derek Lam, Givenchy, Miu Miu, Maison Margiela, Giorgio Armani, Emilio Pucci, Donna Karan è Erdem.

Ultra long nasu

Un pie strettu è graziaci hè u sognu di ogni ragazza, è i sapori stylish cun un puntu allungatu permettenu di sentu a regina è i patroni di i pedichi. Questa tendenza hè stata sustinutu di molti disinfettori, è l'ispirazioni per elli era l'stile di l'anni settanta. U novu trattu parmettinu i ghjovani in mudelli cù un pedicurinu longu è assai inusual è attrattivo.

Tra l'attuali tendenu di l'annu sò mienti di cura di calzini-calze, mudelli di latti, senza punici è decorati cù i più antichi non artighjanali, cumpresi l'azardu è fur.