Buoyage

Stunati veramente incisori, chì anu capace di imitare parolle umanu è parechji sonori, sò longu in amore pè i so maestri. A so capacità di distinguishà culori, forme, memorizà è pronunzià più di 200 parolle tocanu i so patroni. Se avete acquistatu una tale una mascota, sia pronta per sente no sonni sempre belli, ma l'ochji innocenti è astuzzanti vularanu à nuddu, è a so tendernità à i maestri seranu nantu à u calore è l'amore. I pappagalli sò assai fideli è dedicati amici è membri di a famiglia.

Chì per alimenta Jaco?

Jaco , cum'è l'autri pappagalli di a so spezia, l'abitudini senza pretensioni. Ma una dieta completa è variata hè bella bisognu per a so vita normale. U nutrimentu principalu devia esse una mistura di cereali, hè preferibile: milla, granu, canarinu è lince, granu, civili, cedaru è avellana (eccu amanduli). Granulare geniculate assai uttativu, finu à i colti verdi è l'ova di cogni duru. Da frutti: meli, pèrdre, pesche, prugnoli, uva, ananas è altri. E da leghje: carotte, beets, pumpkin, corn in cob. Jaco hà assai piace à i mirtilli, lamponi, frasi, araldo, cinti muntagnoli, ciliegie e grosevi è imbottiti in date d'acqua è fichi. Da u verdu, deve mette e foglie d'olettu, dandelion, clover, lice. Mentre ch'elli ciatonu tutti quelli chì facenu i so posti, hè necessariu di colpi di ramu di saliculu, quarciu, beditu o frutti d'arbureti in una cascheta. E, sicuru, da a tavula umana l'avecucatu ùn hè micca cunsigliatu per alimenta.

Curingu è mantenimentu

Un aviatore per una petra grisa deve esse spaziosa, perchè pò esse sprezzatu liberamente è swing its wings. A gabbia, cum'è i perches in questu, deve esse forti per una putenza potente è calda. Inoltre, ùn deve esse dispunibule da i corsi. In l 'invernu, quandu ci hè pocu u sole, l'aviari pò esse radiati da lumine fluorescente. Per l'integumenti di a pelle, pae, pizzicu è di piume, u paese di battaglie di un pappagallo bleu è calda è calda, scorri da u polu è di terra. Per evità l'ipotermia, u pappaggiu era assicuratu in un locu caldu. Fora di a casgeria, pudete piglià un arena spiaggia di larga è larga cù i ghjoculi per avè.