Biografia di John Lennon

John Lennon, unu di i fundaturi di u gruppu di u gruppu rock "The Beatles", era una persona d'eccezziunale è eccitiva. Questu hà permessu di diventà unu di i capiri creativi di u gruppu è fate un cuntributivu significativu à a storia di a musica rock. Hà avutu a so visione idealista cusì speziale di u mondu è hà pruvatu à cambià di u megliu. Grazzi à questu impegnu à u mondu, i famusi famosi cum'è "Imagine" è "Give Peace a Chance" nascinu. Cremessi a biografia di John Lennon cum'è una storia di vita di unu di i più famusi musicali di u seculu passatu.

A zitella è a ghjuventù di John Lennon

John Lennon hè natu u 9 ottobre di u 1940 in a cità di Liverpool in u Nordu di l'Inghilterra. I so parenti eranu Julia Stanley è Alfred Lennon. Pocu dopu a nascita di Ghjuvanni, un ghjovanu parechje di Lennon spalla. Quandu u zitellu era 4 anni, a so mamma li detti à a so sughma Mimi Smith, è hà cuminciatu à urganizà una vita persunale cù un novu omu. I Smiths - Mimi è u so maritu George - eranu un figliolu senza figliolu. In u stessu tempu Mimi hà risuscitatu Ghjuvanni in gravissimu, senza scumbugliu a so propensità per a musica. Ghjuvanni era più vicinu à Ghjuvanni, u ziu Giorgiu, dopu à a so morte in u 1955, fù vicinu cù a so mamma Julia.

John Lennon da a zitella avia una mente nuttata è una tendenza à l'espressioni sarcastici di i so pinsamenti. Anu di studiu à a scola ùn l'hà micca datu piacè per u so monotunia, chì reduciu assai u so attuali.

A vera passioni per John Lennon hè music. In u 1956, creò a banda "The Quarrymen", chì cumprendi i so amici di l'escola. U stessu Lennon participeghja in a bandu cum'è guitarista. Dopu, si ritrova cun Paul McCartney è John Harrison, chì participa ancu in a band.

In u 1958, a mamma di John Lennon, Julia, hè mortu tràggica. À cruciare a strada, hè sottu à e rota di un vittura sottu u cuntrollu di un polizia. Questu avvene hà influinzatu assai Ghjuvanni cum'è una persona. Era assai attaccatu à a so propria mamma è cusì in u futuru circundava à e so donne amate.

Dopu un fallimentu assulutu in l'esame di scola finale, John Lennon entre in u Liverpool Art College. Eccu Cumune cunnoscia a so sposta imevi Cynthia Powell .

In u 1959, "The Quarrymen" cede d'esse, è u gruppu si nomi "Silver Beatles", è più tardi cambiatu in nome "The Beatles".

John Lennon in a so ghjuventù è in i so anni matura

In u primu anni 60, quandu "The Beatles" prima apparevendu in giru à l'esteru, John Lennon pruvò droghe. In u stessu periodu, Brian Epstein addiventa u manager di a cumpagnia, l'apparizione di quale marcò una nova etapa in a storia di i Beatles. I membri di u gruppu abbandunà à fumà à u stadiu è utilizonu "parolle forte" in u discorsu. In l'imaghjini di i musici, ci hè ancu una cambiamentu dramàtica: e chjappi di coghju sò rimpiazzati da i pratiche classici cù capelli senza lapel. E anche l'innuvazioni ùn hà micca piace u cumerciu in u primu postu, permettenu di elevà significativamente a qualificazioni di u gruppu è facenu più populari.

In u 1962, John Lennon si maritò Cynthia Powell, è in u 1963 a coppiu hà un figliolu Julianu chjamatu dopu à a mamma di John Julia.

In u 1964, "The Beatles" hè diventendu fama in u mondu. Duranti stu periodu, u capu di u gruppu hè John Lennon. Ancu, finu à a fini di l'anni 1960, a so addiction à i drogu l'ubbitanu à fughje da u gruppu è perde a so pusizioni di dirigenti. Dopu à a morte di Brian Epstein, a gestione di u gruppu hè stata presa da unu di i participanti, Paul McCartney. In a creatività di i Beatles ci eranu cuntradicenzi significati, chì era dictavanu da a diffarenza in i so vede nantu à u mondu. Questa volta hè statu ancu marcatu da un mudellu in l'imaghjini di i membri di u gruppu. Costumi famosi sò una cosa di u passatu, è di hairstyles neat rimpiazzati u pilami longi, barbelli è ancu un mustache.

In u 1968, John Lennon divurziau di Cynthia Powell. A ragiunà di questu era u so tradimentu cù l'artist Yoko Ono. In seguitu, in u 1969, a festa di John Lennon è Yoko Ono hà fattu.

In u 1968, i mutivazzioni di l'altri dirigenti - John Lennon è Paul McCartney - righjunsi à u climax. Per via di u tempu, l'ultimu album "The Beatles" "Let It Be" hè publicatu, a banda s'hè dissolata da tutte. John Lennon principia a so carriera solo cù a so moglia Yoko Ono. Oghje in 1968 liberanu u so primu discu, perchè senza musica. È in u 1969 Lennon è Ono formanu un gruppu cumuni chjamatu "Gruppu Plastic Ono".

L'attivitati politichi attivi di John Lennon fell on the period from 1968 to 1972. U so iniziu era marcatu da canzone cum'è "Rivuluzione 1" è "Come Together", gravatu com una parte di "The Beatles". John Lennon palesa a pace mundiale. In u 1969, in sustegnu di i so cunvinti, ellu, cù u Yoko, hà urganizatu una "intervista di cammellu". Dopu avè vistutu di piamesi biancu è a decorazione di a so stanza di hotel cù fiori, Ghjuvanni è Yoko da entrevista à a stampa all day long, chjinata in u lettu. L'appughjatu principali di l'azzioni di l'azzine hè a cessazione di l'aggressione in Vietnam. L'attivita pulitica di Tempestosa causa à Lennon à affruntà una crisi psicologica, per esce da quale ellu era capaci grazie à u duttore Arthur Yanov.

In u 1971, u legendariu di u lettoriu "Imagine" di John Lennon hè stata imbuvisa da a vista ideale di u so creatore. In seguitu, dopu à 1969, i Lennani cum'è u dirittu di vive in i Stati Uniti, Ghjuvanni inghiancià immediatamente da attivà prumove di e diritti è libirtà in i Stati.

U pianu creativu, chinu d'un appellu per u cambiamentu radicali, finita à l'iniziu di u 1970.

In u 1973, l'amministrazione di l'Umanu urdinò à John Lennon per abbandunà u paese in pocu tempu. Parting with his wife lasted more than a year. A questu tempu, Yoko Ono fu sustituutu da u so secretariu, Mae Peng. Però, John Lennon ùn truvà micca intimità spirituale in un paru cù Mae. Longa separazione di a so sposa è a diminuite di a creatività hà permessu di una crisa sicuriziana ripetuta.

In u 1975 John Lennon torna torna un pianu. Questu tempu u so figliolu u detti una seconda moglie, Yoko Ono. U picciottu chjamatu Sean.

L'ultime album di John Lennon hè "Double Fantasy", editatu in u 1980 in cun autore cù Yoko Ono.

A morte di John Lennon

John Lennon hè statu uccisu tardu in a sera à u 8 di dicembre 1980. U so assassinu era u Mark David Chapman americanu, quandu parechji ori prima ricivutu l'autografu di Lennon nantu à a tappa di u novu album "Double Fantasy". Riturnà cù a so moglia, Yoko Ono, a casa, John Lennon hà ricivutu 4 ferite di pistola in u spinu. Malgradu l'operazione hospitalaria di u musicista in l'hospitalu cità più vicinu in New York, i medichi ùn anu micca stati capaci di salvà. U corpu di John Lennon hè statu crematu, è e cendizzioni sò trasmissu à a moglia di Yoko Ono.

Leghje ancu

In u 1984, u mondu visti u so ùltimu album pò pocheghju titulu "Milk and Honey".