A donna di John Lennon

John Lennon hè cunnisciutu di u mondu cum'è unu di i migliori britannichi di u XX sèculu, u fundatori è membru di i Beatles. U patrone di gloria incredibile, l'esercitu di l'ammiratori, è ancu un impurtante quantità di soldi, era una persunità talentu è intruduce. Doppu lu scoppamentu di The Beatles, hà partitu un pocu tempu a custruisce a carriera di soli, chì ùn hè micca successu com'è travagliatu in a banda. Un rollu impurtante in u travagliu di Ghjuvanni era ghjucatu da u so cumpagnu di vita.

Prima esposa di John Lennon

In l'aostu 1962, John Lennon spusò a Cynthia Powell, di quale ellu era ancu un studiente. A prima moglie di John Lennon hà datu u so figliolu Julianu in u 1963, ma chistu nun pudia salvà u so matrimoniu. Sfurtunatamenti hà cullassatu, chì Lennon hà persu spariu di a strada, utilize e droghe è hà ingannatu. Cynthia soiu cun una vita di famiglia pacífica. Tuttavia, ùn hà mancu fà per fà questu cun John. U cantante ùn hà micca ricevenu assai piacemu di a so rilazioni, anchi era un bonu babbu. Hà sunnatatu di una vita megliu, è Cynthia hè stata aghjustata cù problemi di famiglia. Ufficialamenti, a coppula divunzia in u 1968. John Lennon hà sunnatatu chì a so donna era una persona cum'è unmannu è creativa cum'è era.

A moglia di John Lennon Yoko Ono hè un scandalous couple di u XX sèculu

In u 1966, Ghjuvanni hà cun l'artistu Yoko Ono. Un romance di tempesta trà e cose inizienu in u 1968, dopu à quali si sò inseparatu. A coppia citau chì a so reunione ùn era senza mistica è era cum'è un conte di fata, in fattu, è ancu di più vivaci joint. Ci hè un rumore chì John Lennon batti i so donne, ma ùn hè necessariu di stallà quessa senza dubbariu. Hè statu veramente un ribellu in a vita è a più dolenta entre i Beatles. Quandu Yoko hà da parturitu à u figliolu Seon, Lennon, abbandunò a carriera musicale è cunsacra à tuttu u criatu di un zitellu. Iddu era assai cuntentu di questu, chì ùn pudia micca esse dichjaratu di l'altri membri di u gruppu chì foru assai opposti à Yoko.

In ogni casu, u cuntenutu felice di sta storia, sfurtunatamenti, ùn hè micca. U 8 di dicembre 1980, Mark Chapman uccisi John Lennon, dopu avè incaricatu cinque votu à u musicista. U cantante fù crematu, è e cendressi sò datu à a so mòglia. A moglia di John Lennon, chì si chjamava Yoko Ono, disolviu e cinni di u so sposu mortu in u Centru di a Nova York. Ghjuvanni è Yoko putevanu un pagamentu pesu per a felicità di a famiglia. Parechji sò quistincianti chì si sappiava per trattà cun dulore.

Leghje ancu

Yoko Ono hè una donna sàvia è forte, perchè à questu ghjornu conserva una memoria brillanti di u so maritu. Hè stata capaci d'allora u so figliolu cumuni, Sean Lennon. Avà hè u stessu musicista talentu è una personalità versatili chì u so babbu era sempre.