Arrìzzu cù l'aghju di puntata

Hè sorprendenti, certi mudelli di prudutti di ughjetti ùn sianu fora di moda è sguillate i so pusizioni da stagione à stagione. Per questu, hè pussibule di purtalla a tela di tana cù una labra apprussia di un mudellu "rice". Stu patculu hè spissu chjamatu perli o perli. Perfetta per i principianti, perchè ùn deve micca bisognu speciale à travaglià cù l'aghju di puntata. In questu articulu, vi cunsiderà cumu di cutiddà u patru "rossu" cù l'aghju di puntata, usando l'esempiu di un petit canvas. In u futuru, hà da diventà una decorazione per una bufanda o capo .

Descrizzione di u patronu di "Rice"

Per u travagliu, hè chjaru piglià aghjunti più maiò è abbastanza fatta densi per chì u patronu pò esse vistu è u travagliu passa più rapidamente. Prima di fà triccherà u mudellu di "rossu" cù agulla di tallo, avete bisognu di calculà u numinatu di i loidi per u vostru pruduttu è avete a prima fila. Cusì, fighjemu u prucessu passaghju per appuntamentà «risu»:

  1. Scrivite u numeru di loops in u modu più cumuni.
  2. Sente, sguassate u primu prucessu, ùn avè micca abbastanza, cumu sempre in qualunque mudellu.
  3. U sicondu hè fattu faciale. Fusione u parlà in u ciclu è participa à u filu di travagliu, è guaremu in u ciclu. Tire à l'altru cantu è u rinfriscà nantu à l'agulla di tela ghjuta.
  4. Tercera - purl. U filu di travagliu avvicina. Allora passanu l'agulla di tallo francese in fronte di l'agulla di tallo ghjuta. Aghjunghje u filu di travagliu è ghjuchjarlu, sguassate u ciclu.
  5. Ci hè chì devenu à u mudellu di tela di u patru "rossu", a prima fila hè custituita di coppula di fronte è di volta. Stu settore di loops hè generale per i bandii di gomma.
  6. Dopu, per avè u patru "rossu" ci vole à avvià u tile. Dopu, pigliò u primu pruduce.
  7. U patruni di triccò cù l'aghjunghjini di u patru "rossu" hè cume seguitu: andate à u settore prussimu di loops, nantu à u facial mediu sottu u ciclu di u fioru, è sopra à u ritornu unu - u frontale. Se a prima fila cumminza cù u male, dunqua u primu sarà u frontal.
  8. In cunziguenza, hè fattu triticori qualcosa di una banda di gomma. A siconda fila hè ancu una modifica di alternazione di u facialu cù u purl, ma cù un shift à un loop.

Hè per u spensione di questa alternazione chì u patronu hè acquistatu cù i razzi di "rossu". Stu patronu hè spessu chjamatu "muschio" è "perle" per un bellu specchiu caractère. U più strettu u triccò è u più spessore u filatu, a più pronta a struttura di u tile.

Stu patronu vole sempre bella è à u listessu tempu pare micca complicatu, intricatu. Ma cumu pudete vede, u travagliu hè a più sèmplice, è ancu artigliaria novu di u tagliu pò fà.