Argumentu per a gravidanza

Parechji parenti chì vulemu avè un zitellu ùn puderebbe cumprà u so sònni per un pezzu di tempu. Sò sottumessi assai ricerca, sò trattati in cliniche particulare, ma l'equitazione desitxutu ùn vene.

Desperate, accumincianu a circà aiutu à u sapè màgicu, invicciannu à diversi cungiuli è riti for pregnant. A cuspirazione per acquistà un imballamentu hè una formula verbia màgica apposta per cambià a circustanza di cuncepimentu, di sviluppu è di nascita di un zitellu.

Sperienza per aiutà i putenzi magichi, hè bisognu di seguità certu regule:

  1. I Rituali devenu esse realizatu solu cù u so còmpiu.
  2. Leghjite l'installazione megliu nantu à a luna crescente. Hè cresce chì questu hè bisognu di cuntribuisce à un megliu di sviluppu di u fetu in u corpu maternu.
  3. Hè megliu l'usu di a custera è a prichera per u gravidenza. Cusì, una pratica hè amplificata da n'avutru, cusì aumenta a probabilità di cuncepimentu è u nàscita di prupietà longu. Da quantu ch'ella era pussibule, unu deve visità a chjesa è manipule a pretendenza à i santi chì sperienze à e donne embarassada, e donne è i zitelli.
  4. Quelli chì vonnu esse preghjunati spezia di l'infertilità per l'assistenza senza figliolu aiutanu aiuti e coppiu. Li sò megliu di leghje cù u cô cònjo per annullà l'eventuali di cuncepimentu.
  5. Quandu si leghju parcorsi per a gravidanza (in solitu esse fattu prima o dopu a presunta cuncepimentu) avete bisognu di cuncentrazione in i paroli sputichi, è imaginate chì u scopu di avè un ziteddu hè stata missa.

Parigghi per un primu alloghju

  1. U più efficau à u presentanu sò e metudi di cungiuli di u famosu curativu di Siberia, Natalia Stepanova, di quale hè a cuspirazione per un primu allughtu gravidenza. Per piglià u risultatu, avete bisognu à avè lettu u testu spéciale in u 3 ghjornu di a nova luna: "Avete tornu un assistente. A li pinzeri per fatta, à u corpu per vomità, per rimpiarru nantu à i pedicultori, perchè u zitellu pridichemu. Questu hè cumu u mesu di u mese in u celu si sviluppa è venenu, perchè u fruttu di u servitore (u vostru nome) principia è crece. In u nome di Cristu u Salvadore. Amen " . A cuspirazione deve esse ripetuta trè volte. Quandu lighjene una cuspirazione, hè bisognu à attaccà un corpu in una stringa o ribata. A prucedura deve esse ripetuta in una basa di ogni ghjornu. A fine di quaranta ghjorni, sò quattru nodi. U cuncepimentu vene quandu sta volta u vaghjimu. A sta tecnica hè stata chjamata a trama per a gravidenza 40 nòguli.
  2. Una lotta sana per u gravidenza hè un rituali cù un specchiu nantu à a notte di luna. Hè necessariu di stand naked in fronte di u specchiu per chì u ghjovanu mesi riflette in tempu. Invece di a vostra rifarenza, avete bisognu di imaginà sè stà incinta è sussurda e seguenti parolle: "Un mumentu hè ghjovanu novu, un caru miu, caru locu, sì, solu sò u to sposu. Avete natu l'oghje, è aghju, u Servitore di Diu (u to nome), hà avè un figliolu. À voi stessu per l'alegria, per voi per gloria. Cusì sò. Amen " . Dopu u rituali, devi passà a notte cù u vostru maritu.
  3. U rituali per a gravidanza, chì hè tenuta à l'alba à u bagnu, hè assai forte è pò solu esse fatta una volta. A zitella ùn hà spurtate davanti à a nightie è cù u so pettu finale in u bacinu cù l'acqua. A cuspira hè di leghje per una donna chì ùn hè micca ligata per ella per relazione sangue: "Ci hè un servitore di Diu (nome) prima di a matina, in a matina dopu, cù un pede in u colone bath. U servitore (nome) chjamarà a forza brillanti, per u bonu di u bonu. Dàtene u putere di un zitellu luminoso è intelligente. Dittu chianciutu chiancennu assai in quaranta simuli rapidamente, è in novi mesi fiastichi. Allura chì à u pettu di un ghjovanu agricultori cù i so labbra, petite, dolce. A dashing little ùn tocchi, è a gravità di u nàscita di un servitore (nome) hà persu. È u so maritu piglià u zitellu, dà u nome mundiale. Cumu u pede di un servitore (nomu) hè questu fermu, ferme fermu, perchè a mo parolla serà fermu, serà forte. Chì significatu hè quellu chì si cumpende. Ciò chì hè dichjaratu - vi sarà vera ". Dopu avè lettu di a trama, a zitella deve esistiri in a pelvis cù i dui pezzi è fegate a so scorsa tri anni cù e parolle: "Credu, mi spergu, aghju chì u zitellu".

Conspiracy per mantene l'embarassu

Sì una donna hè fatta cun u prublema di l' abortili, per via di spazii permanenti, pò piglià l'appruvisioni di cunghjunsi especiales per mantene l'embarassu. Per salvà u gravidenza pudete fà un travagliu nantu à l'acqua. Questu hè u ritu simplice chì si faci eseguitu subitu dopu à u despertu. À u vetru di acqua chjaru, certe palori sò lighjiti: "A mo mamma di Diu, intercessore di tutti i mariti, venenu da e vostre portati celestone, per rinfurzà u servitore di Diu (nome), furtificà u fruttu di u so senu è muzzicu u fruttu. Benedettu è aiutà. Amen " . Dopu ci hè necessariu di vìviri ogni ora dopu u ghjornu nantu à a gola di questu acqua. E avete bisognu à falla solu una ssa doccia. Dopu l'ultimi sip, pudete andate in lu lettu.

Inoltre, per salvà un zitellu, e donne chì ghjucanu pudendu leghje preghje chì sò adatti à a Mamma di Diu.