Perchè a chjesa si stà malatu?

Certi pirsuni trattanu avvenimenti ochju ordinariu da un puntu di vista misticu assai. Per esempiu, u pussessu di i dimònii per un pezzu tempu era cunsideratu u mutivu di chì a chjesa si sona. E ora quessi chì parechji cose in cusì. In ogni casu, u mutivu di un miscendimentu pò esse a cose più simplice.

Chì significarà se a chjesa si sona?

Comu accumincia, rilegamu lu paràmetru standard di stu locu. A scuru, candues ardenti, assai pirsuni, stuffiness - tuttu questu hè in inherente in a chjesa, particularmente in i ghjorni di diversi festivi religiosi. Tutti sti fattori pò causà marvellina, nausea, cattivu è anche epiliziu. Sò a spessu a risposta à a quistione di perchè parechje persone cunfundite in a chjesa . È micca l'ossessione cù i dimònii o esse scuru.

Perchè a chjesa si stà malatu dopu a chjesa?

A causa di a diminuzione in pressione, è di marvagità o nàusea dopu visitari a catedrale pò esse l'odore di incensu. Hè quellu chì spessu causa a cundizzioni scritta.

Inoltre, una persona chì hà difendutu u serviziu ùn pò micca senti micca bè sana per causa di fatica banale o pocu azuccarato di sangue. Comu regula, l'avvenimenti riliggiusi sò assai longu, è s'ellu hè un postu Ortodoxu, u serviziu ùn dura per parechje uri, chì parrocchiale passanu in casa. A fatigue è a mancanza di zuccaru, questa hè a raghjunata perchè dopu a visitari a chjesa, diventa malu.

Spécialmente, questa situazione hè osservata in l'anziani è in quelli chì soffrenu da parechje malatie. Hè quelli chì dopu à u serviziu ponu esse cuminciatu à fà scopre di una malatia , l'incapacità di respira nurmale o à a debule. Quelli parentieri anu da furnisce primi aiutu, per esempiu, dà l'ammonia, fannu calori calde. Questu avete aiutu à eliminà l'ispasm da i vini.