A cura di a pelle face in un sportiu

L'eserciziunale regularmente in u sportiu, particularmente in l'aire frescu, hè una prumuzione ùn solu di a bella forma fisica è di u funziunamentu standard di u corpu, ma ancu di una bona aspettu, a salute di a pelle di a face. In ogni casu, cù ogni ghjornu, ogni attività fisica hè una tipu di stress per a peddi, perchè in questu casu, fattori externi (polu, cambiamenti in a temperatura di l'aria, ventu, radiazione solaria, etc.) eserceranu più forza. In vista di questu, hè diventatu chjaru chì l'atleti necessanu di cura di a particular skin.

Chi succèri a la pelle durante l'sport?

Quandu u exerciseriu, u core cumincia più attivamente, cumu u risultatu, prima di tuttu, a circulazioni sangue è u metabolismu aumentanu. À u listessu tempu, a pelle, stà unu di i più maiò di l'excretori, attiveghja l'attività secretore, sclusione intensamente di i prudutti di l'attività vitale - suor è sebum. Nzè cun elli i toxini, i salti è l'acqua sò emissi da i pori, i prucessi di microcirculazione in a pelle sò intensificati, è a so temperature aumenta.

Rècordi per a cura di a pelle in u sport

Prima di principià per ghjocu di sport, hè bisognu à preparalli per questa pelliccia.

  1. Prima di tuttu, duranti l'eserciziu fisicu, a pelle debite esse limpiatu bè, in particulari di cosmetti decorattivi, chì impedisce a respirazione di a pelle. Assicuratevi di prucederà per lavà a persona prima di assistente in un club di sport è ancu un ghjornu ordinariu.
  2. A seconda fase di a preparazione di a pelle hè à umietta. Siccomu sottu à u sforzu fisicu u corpu entene, cumprese a pelle, perde una gran quantità di fluidu, in seguita sta perdita devendenu rimbursatu - sopra à l'esternu è internu. Prima di principià l 'esercizii, dopu i prucessi di purificazione, utilizate un fluidu o gel di l'oculazione - un medio cun una pruducia luminosa nantu à una basa di acqua, chì hà da assicurà rapidamente e micca trovu i pori. In tempu di furmazione, pudete sprezzate pericamenti a to face cù acqua termale .
  3. U riduzzione di i fluidi internamente, l'acqua (preferibbilmente urale minurizata senza gasu) devessu duverebbe sia fatta in a furmazione è dopu (cum'è a normalizazione di u pulsu).
  4. Quandu pruteggianu l'esercitu invernu, assicuratevi d'usarle creme di faccia. In a strata, hè necessariu a prutezzione di a pelle da u ultravviu, cusì hè bonu di utilizà un pruduttu cù filtre UV.
  5. Quandu prutegge l'sport, pruvate tuccà quantu pussibile cun e vostre mani à a vostra riti accussì ùn pò micca tollerà a bacteria. Aduprate di cartazzu di cartazzare per fighjà a vostra rilla brutta cù u perspiratu. Hè ancu desirabili avè un brame (rimetta) - rimanna u capiddi è assorbiu a sudore.
  6. Dopu à ghjucà i sport, a persona hà da lavà immediatamente di l'acqua calde cù purificanti aromatichi cù cumpunenti antisepichi chì ùn anu micca sapone. Dopu à questu, a faccia deve esse segada sana è a moisturizer applicata nova.
  7. U cura particulare hè necessariu per natà o altre sport di acqua. Per regule, l'acqua in a piscina hè disinfrittu cù agenti chì cuntenenu u cloru, chì avè avè influenzi averezi in a pelle. In questu casu, una cura più minuzia esige a pelle ùn solu di a fàccia, ma è tuttu u corpu. Assicuratevi di piglià un piattu prima è dopu avè visitatu u piscadoru è utilizate intensive capimentà i creati. È se a pelle di a fàccia hè secca, da davanti à a piscina cum'è una prutezzione pudete applicà un criaturu.
  8. Quandu si tratta à prughjetti cusivi aggressivi per a fàccia, in particulari salonu ( peeling chimica , dermabrasione, etc.), avete firmatu à esercite per uni pochi ghjorni in modu chì a pelle ùn averebbe duverezza duppia. Tali prucessi ùn ponu micca fatti dopu un pocu tempu di tempu dopu l'attività fìsica, quandu i vapuri sò in un state "steamed", è dopu a so splutazioni hè necessariu d'abbia da sportu durante 2 -3 ghjorni.