25 fatti maravigliii di i cudi neri

In u mondu ci hè un gran numaru di variate razze di i misgi, ma per qualchì propiu hè u ghjattu neru chì anu a famiglia "mala". Intendemu di scioglie per quessa hè cusì.

Cosa pensate chì quandu vi vede un gattu negru? About Halloween? Prugetti? Pensate à a morte o i pussibuli fallimenti? Eppo u vostru pudere di scuntate un omu? Quandu vene à i cudi neri, tutti i superstizzioni è i mitu scurdanu, perchè infatti, sò i criaturi più dolce nantu à u pianeta. E ora avemu dettu tutte e più interessante nantu à questi rapprisentanti di felini.

1. In generale, ci sò 22 razzi di i misgi in u mondu cun u circondu coltu biancu. A maiò parte di i persone chì danu "ghjattu neru" imagine un cat Bombay.

2. I catuzzi di Bombay è eranu retienu artifice cun un solu scopu - per fà una razza simile à una pantera. L'iniziatoriu di sta sucetà era u criaturu da Kentucky Nikki Horner. I misgi di Bombay sò ghjucattunu è amici.

3. Avete qualchì dumicatu perchè in certi culturi di u munnu i gatti neri sò una mala reputazione?

Certi studienti sustinendu chì sta superstition torna in Grecia antica. A dea di a terra - Hera, vulia impedisce u nàscita di Erculu (u figghiu illegitimu di u so maritu - Zeus è Princess Alcmene). U servitore di Alkmena hà interferutu cù i piani di a dea, è chì per questu u passaghju in un felì negru, è mandatu à serve u diu di a morte è di a soru. Dopu qualchi tempu, ogni ghjattu nettu, secondu a legenda, pò serve à u diu di a morte.

4. In u Medievu, tutti i misgi sò stati cunsiderati spiritu maligni è causaru associazioni cù u diàvulu è i maghi.

U fattu hè chì e donne chì eranu imprudentamenti accusati di soru, anu piaciutu à guardà i catelli di a via. Allora, a sucità cenniu chì anu utilizatu i misgi per fà i so riti magichi.

5. In u Medievu, era ancu cridutu chì e so tradizione turnate à i misgi.

Sicondu a legenda, un ghjornu un omu è u so figliolu lanciaru una petra in un cani nìvuru chì curria in a strada, è hà amparatu à a casa di l'allegra "bruitta". U ghjornu dopu, quandu stumbled u so, ci limped. Pisonanu chì a donna era u ghjattu in quale ellenu una petra.

6. In u 1233, u papa Gregoriu XI emitiu un decretu chì affirmò chì tutti i misgi negli sò l'embodiment di u diàvulu.

Perchè corsi di caccia à a notte è parechji riti magichi sò realizati, ancu, in u scuru, i misgi sò ancheghjani ancu à i pagani, in contru à quale a cresia luttà in furia.

7. In particulari, in Finlandia ci era creda chì i misgi negli sò capaci di purtari l'ànima di i morti in una vita diferenta.

È in Germania hà cridutu chì un ghjittatu per un gattu negru à u lettu à u malettu, dopu avellu morse.

8. Invece ancu chì in a maiò parte di i casi, i misgi ughjetti personificate u male, in parechji stati, a sò aspetta hè un bon sigulu, indici un successu veloce.

Allora, in l'Asia è in certi paesi d'Europa, i misgi sò purtari di u benessivu finanziariu è una bona vittura.

9. Dicenu chì un ghjattu neru aiuta à truvà un sposu è benedite u matrimoniu.

In certi culturi, a sposa hè dada un gattu negru com'è una simule di furtuna è una vita di famiglia felice. Hè cresce ancu chì un gattu di u culore scuru poverà a felicità novu è una vita longa.

10. L'Istitutu Naziunali di Salute hà realizatu studii d'uttinu induve una mutazione genetica chì dà un cat un corru tutte nurvatu chì a pruteghja da parechje malatie.

11. I gatti neri sò a capacità di cambià u culore. Sò, per esempiu, pò diventerà russu.

A causa di a longa sughjettu sottu à l'ultravviu, u genu rispunsevule per a striscia disrupta u travagliu di i pigmenti di a lana, reducennu l'ammontu di trisina in u corpu, è resultendu un cambiamentu di culore.

12. I marinari cunziddi misgi i boni amici. I misgi ùn solu aghjustanu sceglie in u nave, ma ancu sò un simbulu di una volta in casa sicura.

13. Certi gatti neri sò i ochji gialli. A ragiunità hè un sopratutenza di melanina. Ma micca tutti i misgi u biancu anu una funzione.

14. À u tempu, a ghjente si puliscenu à grigione, u culore di u capeddu hè biancu. Allora in i misgi. Solu à elli cù l'iniziali, a lana principiata à cultivà biancu.

15. U cat più riccu, chì si metti à u Guinness Book of Records, pussedi 13 miliuna di dùvi. Hè ereditatu di a so amica adurata dopu a so morte.

16. Ci sò più cudi neri chì i misgi. Sicondu e credenze, i masci cù a furtuna, è u culore nìuru manifestatu principarmenti in i masci. Hè forsi chì in certi lochi i misgi sò più apprezzati.

17. Per avè un ghjattu neru per parechje, i so genitori devi ancu avè un culore di colmu negru.

Ricurdamu a parrazione 11 di u cambià di culore. A prisenza di strisce indicanu a predominanza di lana cun un patronu di fur, per chì un gattu negru hè natu, u so genu deve esse duminatu da un genu rispunsevule à u furore negru.

18. Sè sicuru, avete spessu un sonniu di un ghjattu neru. Parechje intrattenimentu di sònniu tendenu à pensà chì un gattu in un sognu hè furtunatu, è altri - chì ùn deve micca bisognu di a intuizione.

19. Ci hè un grande quantità di mitu nantu à e persone è i misgi. Per esempiu, l'antichi druidi cosevanu chì u ghjattu neru hè a reencarnazione d'un omu chì, duranti a so vita, hà fattu un postu impurtanti è hè issa punitu per i so peccati.

20. Cugnimentu hè chì Freyja - a dea di l'amore è a bellezza, cuntinuava nantu à un vagone utilitatu da i cudi neri.

21. In i Stati Uniti è Canada, parechji zitelli ellegonu un disfuru di u ghjattu neru per Halloween. Hè dinù assai populari trà e donne in u so primu anni di u college.

22. Anu eranu rumori chì hè più difficiule per i gatti neri da refugghi per truvà i patroni. Numerous studios anu riditatu i rumuri. À u cuntrariu. I gatti neri sò più faciuli di attache.

23. Molti refugghi ùn specificamente micca aghjunghje gatti neri. Hè scantatu chì i misgi sò diventati vittimi di ritu màgichi.

24. In u Giappone, ci hè un cafe specie chì oghje ghjattu neru. Mentre tu troviate u tè, i misgi sò vicinu à voi, cù quale si pò ghjucà è pat.

25. Esperemi chì avete vistu chì i misgi negli sò simuli adorables! Ancu dedicate à 2 ghjorni à l'annu - u 17 d'Agostu è u Novembre 17.