Vespri in a casa - un signu

Vespichi - inesgidienu per l'omu chì volanu insetti. A so apparizione si scanta, perchè i vespi, credi, sò assai aggressivi, è ùn anu micca impiettu. Inoltre, sò spessu settle vicinu à a casa, aumentendu u risicu per i so abitanti per stegnu. Cù a so apetta vicinu à a habitazioni umana, i signaghji di u populu sò cunnetiti.

Perchè e vespi di voce eranu in la casa è altre signali attaccati à i vespi

U Vespante spessu u settore vicinu à a casa, è abitanti di abitazioni spessu saranu ghjesu grandi pupi. Chì significanu i signali di questu:

  1. Invece ancu chì l'avvicinamenti aggradèvuli, a so apetta vicinu à a casa hè cunsiderata un bon sigulu, è l'anziani sò aspittati per a furtuna.
  2. Spessu, l'insetti chjappi sò in a casa, soprattuttu s'ellu hè vendu à l'invernu. Sì i viscelli scanzari à a casa, u segnu dici chì prontu u friddu sarà ghjunghje, è l'invernu sarà longu, perchè si valenu calà.
  3. Sì di u colpu di u nucliu si truvò in a casa, era cunvinta chì questu sege dici chì hè bisognu di esperià un invernu severu cù i ghjàllichi severi è i timpeste di neve.
  4. Se ci sò ghjovani raggiani unminds o omucciati in a casa, l'apparizione di a vespula possa prumessa un acquistu prestu o un casu.
  5. In generale, l'apparizione di vespi in a casa hè stata cunsiderata un signu eccezziunalmenti bonu. Á faisa in a casa, sicondu u signu, portanu bona nova, è se i patroni sò travagliati i prublemi finanziarii, in u prublemu vicinu, tuttu hè stata agituata.
  6. Parrannu ciò chì anu a vespetta apparevenu in a casa, vale di ricurdà più di una cosa più. Per una ghjovana famiglia, l'aspettu di successu serà bellu: hè struitu chì era portante di novità di l'addendum imminenti di a famiglia.
  7. Hè impussibile di impegnà un cunghjettu fora di a casa, è menu di pocu per scherzi: puderanu causari prublemi seriu, perchè, a prublema di fattu, scumpete u bonu da a casa. Inoltre, ùn pudete micca creme u nidu. In casu l'insecte vola circa u appartamentu è amena cù un muccuni, vò d'avvisu u vitru di a porta è a saldà falendu da a stanza nantu à a so propria.

In quantu u nidu, se interfere o avete scantatu chì i so abitanti fiscate a famiglia, devenu esse trasfurtere currettamente à un locu sicuru, elettu u mumentu chì ùn sò micca vespi in u nidu.

Oghje, pochi piacè sò familiarizati da a saviezza pupulari nantu à e tradizione è a tradizione, ma a generazione maiò hè megliu cuntadore cun ellu è, grazia à l'omu, sapemu assai insights interessanti.